Niels Klein Gebbink
Aanbeveling
Ik wist niet goed wat ik kon verwachten maar ze zijn geleverd en het ziet er goed uit. Prima hoogte, mooi groen. Het zijn wel duidelijk nog jonge planten, maar dat komt wel goed.
- Verbeterpunten of tips
- Ik heb zelf na een week gevraagd wanneer het geleverd werd, misschien hadden ze dat zelf iets eerder kunnen laten weten? Uiteindelijk kwamen ze wel meteen de dag erop, dus dat was wel helemaal goed.
- Sterke punten
- Het is makkelijk te bestellen en is snel en netjes geleverd.




