m de Vries-van der Spoel

Zeer prettig geholpen. Goede uitleg wat er mankeerde aan de verwarmingsketel.

Zeer snel geholpen.

Zeer vriendelijk personeel

Geen idee.

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

RONALD

Deze keer een snelle actie!

Kunt u dit toelichten?

Snelle reactie. Jammer dat de nachtdienst met de vinger naar ons wees ....

Wat viel u in positieve zin op?

direct ook de servicebeurt uitgevoerd, terwijl dat in eerste instantie niet mogelijk was. Erg blij mee!!!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Medewerker sprak beperkt nederlands en was moeilijk te verstaan

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie op prijs.

Robert Berendes

Bij het vervangen van een klep ivm vloerverwarming, is de motor niet goed geplaatst. Dit gaf veel lawaai en mogelijk schade aan de motor. Het is nu moeilijk aan te tonen, als de motor schade heeft... Bij het vervangen van een klep ivm vloerverwarming, is de motor niet goed geplaatst. Dit gaf veel lawaai en mogelijk schade aan de motor. Het is nu moeilijk aan te tonen, als de motor schade heeft opgelopen, of ik deze schade kan claimen. Er zou een pin zijn afgebroken en nu is de motor met tape bevestigd.

Kunt u dit toelichten?

De urgentie leek onvoldoende om in het weekend geholpen te worden

Goed contact

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

In bovenstaand geval zou de monteur bij constatering dat er schade is ontstaan aan de motor door toedoen van een collega de zaak zelf moeten kunnen oplossen met een nieuwe motor. Nu is het m.i. niet... In bovenstaand geval zou de monteur bij constatering dat er schade is ontstaan aan de motor door toedoen van een collega de zaak zelf moeten kunnen oplossen met een nieuwe motor. Nu is het m.i. niet professioneel gedaan.

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Berendes. Vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Wij hebben dit teruggekoppeld naar de betreffende vestiging om... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Berendes. Vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Wij hebben dit teruggekoppeld naar de betreffende vestiging om contact met u op te nemen.
Webcare Team

Service heeft verbeterpuntje, zie hieronder.

Kunt u dit toelichten?

Hoewel we zeer vriendelijk te woord zijn gestaan, bleek dat ons probleem niet direct kon worden verholpen omdat we geen onderhoudscontract hadden. Na de aanschaf van een nieuwe combiketel was het... Hoewel we zeer vriendelijk te woord zijn gestaan, bleek dat ons probleem niet direct kon worden verholpen omdat we geen onderhoudscontract hadden. Na de aanschaf van een nieuwe combiketel was het wel fijn geweest om, na het verstrijken van de garantietermijn, een berichtje te krijgen. We gingen er nu vanuit dat het onderhoudscontract weer door zou lopen. Dat was dus niet het geval. Jammer dat we dit niet wisten, want we hadden dan zeker meteen weer een onderhoudscontract gestart. Nu alsnog weer een contract afgesloten.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat we ondanks bovenstaande uiteindelijk prima zijn geholpen en sneller dan aangegeven.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Geef mensen even een seintje wanneer de garantieperiode is verstreken óf geef bij aanschaf duidelijk uitleg dat je wordt afgemeld voor het onderhoudscontract.

Reactie Energiewacht Storing:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

Frank

Contract

Vriendelijk

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Waren snel aanwezig

Zeer snel

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles snel ging en duidelijk

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Ton Bruns

Prima service

Snel geregeld

Doortastend en snel

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.

Kuiper

Goede ervaring

nee

Wat viel u in positieve zin op?

de extra moeite door de monteur gedaan voor de beste oplossing.

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.

J.H.G. Schmit

Afgezien van het feit dat we gas en electra afnemen van Essent is onze 47-jarige ervaring met Energiewacht en haar voorganger(s) altijd uitstekend geweest.

Kunt u dit toelichten?

We werden snel geholpen door de telefoniste en binnen de kortste keren was er een monteur aan de deur.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs zij steeds zeer klantgericht bezig.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Gewoon op deze voet door gaan.

Reactie Energiewacht Storing:

Even ter verduidelijking, wij zijn geen Energieleverancier zoals Essent, maar vallen als Holding wel onder Essent. We zijn zogezegd een zelfstandig bedrijf met een eigen bedrijfsvoering.... Even ter verduidelijking, wij zijn geen Energieleverancier zoals Essent, maar vallen als Holding wel onder Essent. We zijn zogezegd een zelfstandig bedrijf met een eigen bedrijfsvoering.
Hartelijk dank voor uw positieve review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

R.A.Kegreisz

Tevreden

een relefoontje was genoeg

Wat viel u in positieve zin op?

de storing werd vakkundig opgelost

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.