Edwin Hofstee

Nakomen van afspraken

Kunt u dit toelichten?

Bellen gaat makkelijk en snel

De monteur was erg vriendelijk. Echt een aardige jongen! Topper

Communicatie verbeteren

Reactie Energiewacht Storing:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service van de betreffende monteur. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service van de betreffende monteur. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank voor uw review.
Webcare Team

Drie maal een monteur om lek op te lossen.

Kunt u dit toelichten?

Niet in één keer opgelost. Na hydroblok moesten later de aan en afvoorslang ook vervangen worden

net personeel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

controle of het probleem echt opgelost is.

Reactie Energiewacht Storing:

Dank uw wel voor uw review. Monteurs controleren voor vertrek standaard of de storing is verholpen. Dat de storing zich toch een aantal keren heeft herhaald is erg vervelend voor u. Onze excuses... Dank uw wel voor uw review. Monteurs controleren voor vertrek standaard of de storing is verholpen. Dat de storing zich toch een aantal keren heeft herhaald is erg vervelend voor u. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen dit intern terugkoppelen.
Webcare Team.

Prettige monteur

Kunt u dit toelichten?

Werd vrij adequaat en snel ope

Reactie Energiewacht Storing:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk bedankt voor uw review.

A.J. Nieuwenhuis

Over het algemeen goed maar wel wisselende kennis en wijze van afhandeling van de monteurs. De laatste monteur die op 27 maart bij ons was is een 10 waard.

zie vorige toelichting

netheid correcte benadering

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

ondertekende bezoekrapport mailen naar de klant

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.
Webcare Team

Hij heeft de storing niet kunnen oplossen.

Kunt u dit toelichten?

De storing is er nog steeds.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van afspraak.....alleen jammer dat het niet opgelost kon worden.

X

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw review. Het is inderdaad vervelend om te ervaren dat een storing niet meteen kan worden verholpen. Helaas kan het voorkomen dat een oorzaak om nader onderzoek vraagt. Dat is bij u... Dank u wel voor uw review. Het is inderdaad vervelend om te ervaren dat een storing niet meteen kan worden verholpen. Helaas kan het voorkomen dat een oorzaak om nader onderzoek vraagt. Dat is bij u het geval. Ze zijn bezig een oplossing voor u te vinden. Onze excuses voor het ongemak.
Webcare team

energiewacht storing

Omdat ze heel erg goed ziin en ook heel erg vriendeliik

Kunt u dit toelichten?

na het maken van een afspraak vinden wii dat ze er nog gauw ziin

Wat viel u in positieve zin op?

alles in een woordi onze beleving is alles positief

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

ik zou het niet weten wii ziin absoluut zo tevreden als maar kan

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor uw positieve review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Kindercentrum de Dondersteen

Het probleem is goed opgelost

Kunt u dit toelichten?

Ik kreeg per telefoon eerst het advies om de ketel bij te vullen, hoewel dit niet het probleem was. Na een tweede telefoontje werd het prima geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur die het probleem vlot verhielp

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Telefoongesprek was nogal bozig van de medewerker. Daarna werd ik prima geholpen.

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw feedback zeer op prijs en koppelen uw reactie intern terug.

Marco V

Was goed

Nee

Alles was correct

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Watze Visser

Het probleem met mijn centrale verwarming ketel is naar tevredenheid opgelost

Men moest 3 maal komen om het probleem geheel op te lossen

Wat viel u in positieve zin op?

dat de medewerkers adequaat zijn opgetreden

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

er voor zorgen dat de benodigde onderdelen direct beschikbaar zijn

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Helaas zijn onderdelen niet altijd direct leverbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke...

Sassen

Energiewacht reageert snel en adequaat op mijn vragen
ik ben zeer tevreden over de vakmanschap van de telefoniste en monteurs

zie voorgaande

zie voorgaande

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Sassen. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Sassen. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.