Frank

Contract

Vriendelijk

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Waren snel aanwezig

Zeer snel

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles snel ging en duidelijk

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Ton Bruns

Prima service

Snel geregeld

Doortastend en snel

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.

Kuiper

Goede ervaring

nee

Wat viel u in positieve zin op?

de extra moeite door de monteur gedaan voor de beste oplossing.

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.

J.H.G. Schmit

Afgezien van het feit dat we gas en electra afnemen van Essent is onze 47-jarige ervaring met Energiewacht en haar voorganger(s) altijd uitstekend geweest.

Kunt u dit toelichten?

We werden snel geholpen door de telefoniste en binnen de kortste keren was er een monteur aan de deur.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs zij steeds zeer klantgericht bezig.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Gewoon op deze voet door gaan.

Reactie Energiewacht Storing:

Even ter verduidelijking, wij zijn geen Energieleverancier zoals Essent, maar vallen als Holding wel onder Essent. We zijn zogezegd een zelfstandig bedrijf met een eigen bedrijfsvoering.... Even ter verduidelijking, wij zijn geen Energieleverancier zoals Essent, maar vallen als Holding wel onder Essent. We zijn zogezegd een zelfstandig bedrijf met een eigen bedrijfsvoering.
Hartelijk dank voor uw positieve review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

R.A.Kegreisz

Tevreden

een relefoontje was genoeg

Wat viel u in positieve zin op?

de storing werd vakkundig opgelost

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.
Webcare Team

Professionele medewerkers met kennis van zaken. Leggen graag uit wat ze aan het doen zijn wanneer je er naar vraagt.

Kunt u dit toelichten?

Medewerker aan de telefoon probeerde in overleg met mij op een zo kort mogelijke termijn een afspraak in te plannen.

Vriendelijkheid

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.
Webcare Team

Zeer vriendelijk en snel opgelost!

Kunt u dit toelichten?

Snel een afspraak kunnen maken

Vriendelijk personeel

Webcare Team

Ik vind de lijn dat ik een onderhoudscontract heb voor de ketel alleen (en niet voor het daaraan gekoppelde vloerverwarming systeem) heel klantonvriendelijk. Vantevoren weet ik als klant niet waar... Ik vind de lijn dat ik een onderhoudscontract heb voor de ketel alleen (en niet voor het daaraan gekoppelde vloerverwarming systeem) heel klantonvriendelijk. Vantevoren weet ik als klant niet waar het probleem zit. Daarnaast zit ik nog steeds in de kou als geconstateerd wordt dat de ketel het doet en het probleem elders zit. Het is ook een raar verhaal, omdat de hoofdfunctie van de ketel is om mijn huis te verwarmen via de vloerverwarming.

Kunt u dit toelichten?

Het is verholpen, maar wel nadat ik eerst meermaals te horen heb gehad dat het onderhoudsabonnement alleen op de ketel ziet (zie hierboven). Nogmaals, dat komt heel klantonvriendelijk over.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Wat klantvriendelijker zou wel fijn zijn

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw review. Wij hebben herhaaldelijk geprobeerd u telefonisch te bereiken om contact met ons op te nemen. Mocht u in de gelegenheid zijn dan verzoeken wij u ook via dit medium om... Dank u wel voor uw review. Wij hebben herhaaldelijk geprobeerd u telefonisch te bereiken om contact met ons op te nemen. Mocht u in de gelegenheid zijn dan verzoeken wij u ook via dit medium om contact met ons op te nemen.

Hartlief

Ze doen wat ze zeggen

Kunt u dit toelichten?

Eenhalf uur na de telefoon was er al ieman

Ze praten dezelfde taal

Houden zo

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.