R.A.Kegreisz

Tevreden

een relefoontje was genoeg

Wat viel u in positieve zin op?

de storing werd vakkundig opgelost

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.
Webcare Team

Professionele medewerkers met kennis van zaken. Leggen graag uit wat ze aan het doen zijn wanneer je er naar vraagt.

Kunt u dit toelichten?

Medewerker aan de telefoon probeerde in overleg met mij op een zo kort mogelijke termijn een afspraak in te plannen.

Vriendelijkheid

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.
Webcare Team

Zeer vriendelijk en snel opgelost!

Kunt u dit toelichten?

Snel een afspraak kunnen maken

Vriendelijk personeel

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.
Webcare Team

Ik vind de lijn dat ik een onderhoudscontract heb voor de ketel alleen (en niet voor het daaraan gekoppelde vloerverwarming systeem) heel klantonvriendelijk. Vantevoren weet ik als klant niet waar... Ik vind de lijn dat ik een onderhoudscontract heb voor de ketel alleen (en niet voor het daaraan gekoppelde vloerverwarming systeem) heel klantonvriendelijk. Vantevoren weet ik als klant niet waar het probleem zit. Daarnaast zit ik nog steeds in de kou als geconstateerd wordt dat de ketel het doet en het probleem elders zit. Het is ook een raar verhaal, omdat de hoofdfunctie van de ketel is om mijn huis te verwarmen via de vloerverwarming.

Kunt u dit toelichten?

Het is verholpen, maar wel nadat ik eerst meermaals te horen heb gehad dat het onderhoudsabonnement alleen op de ketel ziet (zie hierboven). Nogmaals, dat komt heel klantonvriendelijk over.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Wat klantvriendelijker zou wel fijn zijn

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw review. Wij hebben herhaaldelijk geprobeerd u telefonisch te bereiken om contact met ons op te nemen. Mocht u in de gelegenheid zijn dan verzoeken wij u ook via dit medium om... Dank u wel voor uw review. Wij hebben herhaaldelijk geprobeerd u telefonisch te bereiken om contact met ons op te nemen. Mocht u in de gelegenheid zijn dan verzoeken wij u ook via dit medium om contact met ons op te nemen.

Hartlief

Ze doen wat ze zeggen

Kunt u dit toelichten?

Eenhalf uur na de telefoon was er al ieman

Ze praten dezelfde taal

Houden zo

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.
Webcare Team

Na telefonisch contact was de medewerker binnen een uur ter plaatse

Zie boven

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van aanwezigheid en reparatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Wees zuinig op deze weknemer

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.
Webcare Team

Ik ben en word altijd zeer correct behandeld

Dit zegt toch genoeg

Wat viel u in positieve zin op?

Beloftes van de monteur (vr) correct nagekomen

Geen opmerkingen

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Webcare Team

Omdat ze de zaakjes goed voor elkaar hebben

Kunt u dit toelichten?

1x bellen en er is een monteur ingepland.

Niets bijzonders

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Kortere afspraakvensters aub. Halve dag periode is niet meer van deze tijd.

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw positieve review.
Dank u wel voor uw positieve review.
Wij zijn ons bewust dat een afspraak binnen een dagdeel minder goed uitkomt voor de een dan voor de andere klant. Echter, om zoveel mogelijk klanten van dienst te zijn zit de efficiëntie in de korte routes tussen de adressen. Als planning heb je dagelijks te maken met korte termijn afzeggingen, adressen waar niemand aanwezig blijkt, of een onderdeel dat vervangen moet worden en extra tijd in beslag neemt. Omdat de klant van ons mag verwachten dat het onderhoud wordt uitgevoerd volgens de afspraak ondervinden wij vooral ook het begrip hiervoor van de klant.

Service top

Nee ,1 telefoontje en 2 uur later was het opgelost

Snelheid

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Vriendellijk

?

Vriendelijkheid vd werknemer

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Zorgen dat er geen storingen komen. !