Modderman

Correct en snel geholpen

Kunt u dit toelichten?

Gewoon gebeld. Was geen haast bij

Snel afgehandeld

Richard Baltink

Snel en goed geregeld

Kunt u dit toelichten?

Bellen en het was geregeld.

Snelle actie.

Netjes aan de telefoon en snelle service, monteur was snel aanwezig, zat op route

Zie boven

Zie boven

Prima service

De Maar

Op 5-3 na zeer veel ellende te hebben gehad met mijn nieuwe ketel ( aangeschaft via Energiewacht sept 2023) een minder positieve feedback gegeven.
Reactie van de Energiewacht, er wordt contact...
Reactie van de Energiewacht, er wordt contact met u opgenomen….
Nu 6 weken verder en er is nog steeds geen contact opgenomen.
Hier gaat het ook telkens fout, telkens veel toezeggingen en het niet nakomen van afspraken.
13 jaar tevreden klant geweest ( wellicht omdat ik nooit een storing heb gehad) Nu na aanschaf nieuwe ketel, zeer ontevreden.

Kunt u dit toelichten?

Totaal geen opvolging van de storing, telkens verwijzen naar de fabrikant

Helemaal niks

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Kom je afspraken na en laat een klant niet in onwetendheid over de voortgang van de storing.

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw reactie, meneer de Maar. Uit onze gegevens is gebleken dat er inmiddels contact met u is geweest en u een nieuwe Cv ketel krijgt. Wij hopen dat de problemen hiermee worden... Dank u wel voor uw reactie, meneer de Maar. Uit onze gegevens is gebleken dat er inmiddels contact met u is geweest en u een nieuwe Cv ketel krijgt. Wij hopen dat de problemen hiermee worden opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

peter brugge

Aardige mensen, probleem is niet opgelost

Kunt u dit toelichten?

snelle reactie, aardige monteur, helaas is het probleem niet opgelost

aardige mensen, snelle reactie

nvt

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben uw review intern teruggekoppeld en er is inmiddels contact met u geweest.

Noor Roggen

Snelle service

Geen probleem

Vriendelijkheid monteur

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Bas Schuringa

Bij storing van de ketel waren jullie snel aanwezig.

Kunt u dit toelichten?

We hadden een oude ketel, de monteur gaf aan dat reparatie niet meer zinvol was. De storing melden ging heel goed en de monteur was er snel maar het traject van offerte voor een nieuwe ketel verliep... We hadden een oude ketel, de monteur gaf aan dat reparatie niet meer zinvol was. De storing melden ging heel goed en de monteur was er snel maar het traject van offerte voor een nieuwe ketel verliep traag. Uiteindelijk hebben we via een andere leverancier een nieuwe ketel kunnen krijgen.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers probeerden ons wel te helpen maar het ontbrak hen aan capaciteit van adviseurs.

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het traject van offerte niet naar verwachting is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.... Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het traject van offerte niet naar verwachting is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.

Drent

Nee

Nee

Goed afgehandeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Probeer onderhoud optijd nakomen bij ons veel overtijd voor controle

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Drent.

EJC Zuidema

Heel behulpzaam en goed uitgelegd wat het beste systeem is voor in mijn huis.

Kunt u dit toelichten?

De melding zelf men ik niet helemaal tevreden over.
Ik ben zeer tevreden toen er eindelijk iemand kwam helpen het defect op te lossen

Wat viel u in positieve zin op?

Toen de monteur er was na bijna twee weken wachten in de kou was het zo opgelost en konden we ook weer onder een warme douche!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Ptoiriteit bij het indelen waar de monteur die dag gaat helpen.

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw feedback. Het is inderdaad zo dat klanten met een abonnement voorrang krijgen bij een storingsmelding. Vanwege onderbezetting naast periodieke drukte zijn wij genoodzaakt keuzes... Dank u wel voor uw feedback. Het is inderdaad zo dat klanten met een abonnement voorrang krijgen bij een storingsmelding. Vanwege onderbezetting naast periodieke drukte zijn wij genoodzaakt keuzes te maken.
Een abonnement zorgt er dan ook voor dat een klant binnen 24 uur geholpen wordt bij een storing.

Hendriks

Accuraat, geeft zekerheid

Kunt u dit toelichten?

Stond best lang in de wacht bij het bellen. Toen ging het snel

Wat viel u in positieve zin op?

Toegankelijke man, helder in wat wel/niet kan

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Helaas kan het voorkomen dat bij extra drukte de wachtrij wat oploopt. Onze excuses voor het ongemak.