Prima inschatting voor de oplossing van het probleem en adequate afhandeling

Kunt u dit toelichten?

Niet lang in de wacht gestas.

Geduld

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs.

Balster

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Bij de klantenservice werd mij aangeraden om het toestel te resetten of uit en aan te doen. Daarna kon ik het toestel niet meer aandoen, waardoor de monteur moest komen. Volgens hem was dat niet... Bij de klantenservice werd mij aangeraden om het toestel te resetten of uit en aan te doen. Daarna kon ik het toestel niet meer aandoen, waardoor de monteur moest komen. Volgens hem was dat niet nodig geweest. Misschien een tip voor jullie klantenservice?

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. We stellen uw reactie zeer op prijs.

Komen snel

Kunt u dit toelichten?

zoals eerder al gezegd. Ze zijn er snel.

Wat viel u in positieve zin op?

aardig, correct en ter zake kundig

ga zo door

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.

Kristian Schellevis

Kennis monteur

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw review.

Heel vriendelijk en kundig

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service.

Goed advies gekregen

1 telefoontje en dezelfde middag kwam al een monteur

Wat viel u in positieve zin op?

snel geholpen en goed advies (navragen bij de leverancier of mijn kapotte pomp onder garantie vervangen kan worden en dat was zo!!)

nvt

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve feedback, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Webcare...

m de Vries-van der Spoel

Zeer prettig geholpen. Goede uitleg wat er mankeerde aan de verwarmingsketel.

Zeer snel geholpen.

Zeer vriendelijk personeel

Geen idee.

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

RONALD

Deze keer een snelle actie!

Kunt u dit toelichten?

Snelle reactie. Jammer dat de nachtdienst met de vinger naar ons wees ....

Wat viel u in positieve zin op?

direct ook de servicebeurt uitgevoerd, terwijl dat in eerste instantie niet mogelijk was. Erg blij mee!!!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Medewerker sprak beperkt nederlands en was moeilijk te verstaan

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie op prijs.

Robert Berendes

Bij het vervangen van een klep ivm vloerverwarming, is de motor niet goed geplaatst. Dit gaf veel lawaai en mogelijk schade aan de motor. Het is nu moeilijk aan te tonen, als de motor schade heeft... Bij het vervangen van een klep ivm vloerverwarming, is de motor niet goed geplaatst. Dit gaf veel lawaai en mogelijk schade aan de motor. Het is nu moeilijk aan te tonen, als de motor schade heeft opgelopen, of ik deze schade kan claimen. Er zou een pin zijn afgebroken en nu is de motor met tape bevestigd.

Kunt u dit toelichten?

De urgentie leek onvoldoende om in het weekend geholpen te worden

Goed contact

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

In bovenstaand geval zou de monteur bij constatering dat er schade is ontstaan aan de motor door toedoen van een collega de zaak zelf moeten kunnen oplossen met een nieuwe motor. Nu is het m.i. niet... In bovenstaand geval zou de monteur bij constatering dat er schade is ontstaan aan de motor door toedoen van een collega de zaak zelf moeten kunnen oplossen met een nieuwe motor. Nu is het m.i. niet professioneel gedaan.

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Berendes. Vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Wij hebben dit teruggekoppeld naar de betreffende vestiging om... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Berendes. Vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Wij hebben dit teruggekoppeld naar de betreffende vestiging om contact met u op te nemen.
Webcare Team

Service heeft verbeterpuntje, zie hieronder.

Kunt u dit toelichten?

Hoewel we zeer vriendelijk te woord zijn gestaan, bleek dat ons probleem niet direct kon worden verholpen omdat we geen onderhoudscontract hadden. Na de aanschaf van een nieuwe combiketel was het... Hoewel we zeer vriendelijk te woord zijn gestaan, bleek dat ons probleem niet direct kon worden verholpen omdat we geen onderhoudscontract hadden. Na de aanschaf van een nieuwe combiketel was het wel fijn geweest om, na het verstrijken van de garantietermijn, een berichtje te krijgen. We gingen er nu vanuit dat het onderhoudscontract weer door zou lopen. Dat was dus niet het geval. Jammer dat we dit niet wisten, want we hadden dan zeker meteen weer een onderhoudscontract gestart. Nu alsnog weer een contract afgesloten.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat we ondanks bovenstaande uiteindelijk prima zijn geholpen en sneller dan aangegeven.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Geef mensen even een seintje wanneer de garantieperiode is verstreken óf geef bij aanschaf duidelijk uitleg dat je wordt afgemeld voor het onderhoudscontract.

Reactie Energiewacht Storing:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.