Jelle Wagenaar

Adviezen van de verkoper en de monteur.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede kwaliteit en keurige installatie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Valt niet meer te verbeteren lijkt mij.

Niets

Bij de installatie kwamen 3 personen waarvan er 1 niet fit was (de voorman denk ik) Die heeft bijna de hele tijd in de bus gezeten. Een dag later zien we condenswater uit de binnen unit langs de... Bij de installatie kwamen 3 personen waarvan er 1 niet fit was (de voorman denk ik) Die heeft bijna de hele tijd in de bus gezeten. Een dag later zien we condenswater uit de binnen unit langs de muur naar beneden lekken. Dit heb ik gemeld. Hier kwamen 2 monteurs en 2 busjes voor, waarvann1 monteur niets doet. De andere monteur krijgt het front van de binnen unit er niet af en moet hier een collega voor bellen. De monteur constateert dat 1 kant van de afvoer niet goed afgedopt is. Hij heeft dit met tape voor nood opgelost. En een melding gemaakt dat dit probleem met spoed moet worden opgelost. Als ik naar binnen kom zitten ze rustig aan tafel.......

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Saneren in personeel. Veel mensen op pad die niet wat doen en ook nog in een bus rijden. Dit kost energiewacht verschrikkelijk veel geld. Er valt dus nog veel te besparen

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met Energiewacht niet naar verwachting is geweest.
We hebben uw reactie intern doorgestuurd naar de betreffende afdeling...
We hebben uw reactie intern doorgestuurd naar de betreffende afdeling en er wordt contact met u opgenomen.

Aardige medewerker

werkt goed, maar ik vind de buitenunit lelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

nadenken over uiterlijk buitenunit kan mooier...

Wevers

Aardige verkoper

De afgesproken leverdatum 10 Aug. is 1 dag daarvoor afgezegd, wegens ziekte monteur. Eerst volgende datum zou pas 21 Sept. zijn, dan is de zomer voorbij. De vrouwelijke planner wilde niets... De afgesproken leverdatum 10 Aug. is 1 dag daarvoor afgezegd, wegens ziekte monteur. Eerst volgende datum zou pas 21 Sept. zijn, dan is de zomer voorbij. De vrouwelijke planner wilde niets verschuiven en weigerde op kille toon mij door te verbinden met een leidinggevende. Ik heb daarop de order geannuleerd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

wordt flexibeler en minder ambtelijk

Reactie Energiewacht Airco:

Goedemiddag meneer Wevers
Er was geen andere monteur beschikbaar tot onze spijt.
Wij hebben vernomen dat de verkoper nog contact met u heeft opgenomen.
Onze excuses voor de...
Goedemiddag meneer Wevers
Er was geen andere monteur beschikbaar tot onze spijt.
Wij hebben vernomen dat de verkoper nog contact met u heeft opgenomen.
Onze excuses voor de overmachtssituatie.

Willy

Vriendelijk

monteurs vriendelijk en kundig.

Vriendelijke monteur

Mariska van de Belt

Gesprek van energiewacht om te komen tot een offerte was prima voor elkaar

Dat weet ik nog niet, hij is nog niet geplaatst.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De firma die de airco plaatst, naam weet ik zo niet, is erg chaotisch mbt de afspraken die ze maken. Wij krijgen netjes een bevestiging van de afspraak, daarna worden we 2x gebeld voor het... De firma die de airco plaatst, naam weet ik zo niet, is erg chaotisch mbt de afspraken die ze maken. Wij krijgen netjes een bevestiging van de afspraak, daarna worden we 2x gebeld voor het verplaatsen van de afspraak. Daarna komen ze niet en bij de 2e afspraak komen ze tegen 2 uur ipv tussen 8 en 9 uur. Ze hadden ons als 2e op de lijst staan terwijl hij aangegeven had dat hij tussen 8 en 9 kwam.

Deze week staat op de planning dat ze komen maar dit moeten wij nog zien.

Dus ik kan nog geen verdere beoordeling over de kennis, de professionaliteit en de uitleg geven, helaas

Degene die de airco plaatst is moeilijk te verstaan. Dit komt doordat hij de taal niet goed beheerst en omdat hij dan ook nog snel praat.

Het meedenken en uitvoeren van het werk door de installateurs, (FH Lodewijk) in opdracht van Walda, ging naar tevredenheid.

Tot nu toe goed bevallen. Ook al een cv ketel van Energiewacht. Ben al jaren klant.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Misschien is het handig om bijv. 2 week vooraf een installateur langs te sturen om de loop van de leidingen etc. te bespreken. Dan is het voor de klant duidelijk waar ruimte gemaakt moet worden en... Misschien is het handig om bijv. 2 week vooraf een installateur langs te sturen om de loop van de leidingen etc. te bespreken. Dan is het voor de klant duidelijk waar ruimte gemaakt moet worden en voor de installateur scheelt het veel tijd bij de installatie.

D.C. Giesbert

Vakmanschap en uitleg