Oenema

Installatie verliep netjes ,monteurs waren netjes en vriendelijk

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Netjes geïnstalleerd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Als er afgesproken wordt om nog eens te kijken hoe de installatie zou moeten verlopen kom dan ook langs nu heeft het maanden geduurd tussen oorspronkelijke plaatsing datum en uiteindelijke plaatsing... Als er afgesproken wordt om nog eens te kijken hoe de installatie zou moeten verlopen kom dan ook langs nu heeft het maanden geduurd tussen oorspronkelijke plaatsing datum en uiteindelijke plaatsing datum maar intussen niemand gezien voor evaluatie van het stappen plan omdat er installatie technisch een probleem was.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Erik

Installateur kundig en meedenkend en gaf advies

Gunstig geprijsd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Adviseur onvoldoende kennis van installatie. Uiteindelijke manier van installeren, leidingwerk etc.. komt niet overeen met advies van adviseur. Dank zij kennis, kunde en advies van installateur... Adviseur onvoldoende kennis van installatie. Uiteindelijke manier van installeren, leidingwerk etc.. komt niet overeen met advies van adviseur. Dank zij kennis, kunde en advies van installateur e.e.a. uiteindelijk toch naar tevredenheid geïnstalleerd

Niet verschillende monteurs op 1 project

Reactie Energiewacht Airco:

Goedemorgen
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review en uw tip.
Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verbetering van onze service.

Oude vrielink

Vriendelijke installateur

Omdat het prima bevalt

Ga zo door

Beista

Netjes

komen afspraak goed na, en monteur werkt echt heel netjes

nee

A.J.Doek

Netjes gewerkt

Airco werkt prima en is netjes en snel door de medewerkers van Energiewacht geinstalleerd.

n.v.t.

Speller Henk

Goede monteurs, duidelijk en heel klantvriendelijk

Speller Henk

Goede monteurs, duidelijk en heel klantvriendelijk

Stigter.

Vakkennis

Zeer vakkundig en netjes.

Afspraken beter inplannen.

Afspraken werden nagekomen. Echter ondanks toezegging dat materiaal allemaal op voorraad was werden wij enkele dagen voor de plaatsing nog voor extra kosten geplaatst. Dit hebben wij geaccepteerd om... Afspraken werden nagekomen. Echter ondanks toezegging dat materiaal allemaal op voorraad was werden wij enkele dagen voor de plaatsing nog voor extra kosten geplaatst. Dit hebben wij geaccepteerd om toch de airco op de dag van afspraak geplaatst te zien worden. Had toch wel enigszins op gedeelde compensatie van extra kosten gehoopt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Wees duidelijk en openlijker dat voorraad zeer afhankelijk is van diverse leverancier zodat je dit ook werkelijk na kunt komen. Nu extra kosten moeten maken om airco op de dag van afspraak te laten... Wees duidelijk en openlijker dat voorraad zeer afhankelijk is van diverse leverancier zodat je dit ook werkelijk na kunt komen. Nu extra kosten moeten maken om airco op de dag van afspraak te laten plaatsen.