Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Dat alles goed geregeld was

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Zeer ervaren mensen en vriendelijk

Ga zo door

wopke van der Ploeg

Leuke mensen

uitstekend werk erg vriendelijke mensen

ga zo door

Snelheid

Goed advies en vakkundige installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Vooraf meer informatie verstrekken over geplande installateur

AF Smit

Netjes gewerkt en zonder rommel achter te laten weer vertrokken

Afspraken worden goed nagekomen. Over de airco zelf nog geen goed oordeel. Nog te kort geleden

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Iets sneller reageren wanneer een aanvraag wordt gedaan

RK de Vos

Telefonisch goed bereikbaar

er is niemand geweest ook afspraak niet afgezegd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

afspraak afzeggen als niet uitkomt

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Vos. Wat vervelend dat de afspraak niet goed is gegaan, dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij bieden onze welgemeende excuses voor het ongemak. Er is... Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Vos. Wat vervelend dat de afspraak niet goed is gegaan, dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij bieden onze welgemeende excuses voor het ongemak. Er is inmiddels met u contact opgenomen en een nieuwe afspraak ingepland.

x

Monteur was vriendelijk en deskundig

Alle afspraken gingen goed. Monteur werkte netjes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Iets meer uitleg over de werking

Hans Nijkamp

De hele werksfeer en omgang met klanten en het nakomen daar van.

Goede service.
Maar ook de monteurs op de dag van plaatsing was top.
Mooi werkt afgeleverd en het contact was ook perfect.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Misschien dat ze er bij jullie op de basis ook van weten hoe het bij de klant toegaat.
Dus wat voor installatie er komt enz.
En het is dan soms moeilijk om de juiste persoon aan de lijn te...
Dus wat voor installatie er komt enz.
En het is dan soms moeilijk om de juiste persoon aan de lijn te krijgen.
Moest een aantal keren bellen en aanvragen voor ik wat duidelijkheid had over bepaalde zaken.

Prettige werkers

Airco is goed geplaatst, maar iedereen moet zelf kiezen welke firma zij uitkiezen.

E Mulder

Nog niets.

De monteurs zijn nog niet geweest door ziekte. Er is wel een nieuwe afspraak gemaakt voor 10 november maar hier heb ik nog steeds geen bevestiging van gekregen in onze mail.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Als er wordt afgezegd door omstandigheden en een nieuwe afspraak wordt gemaakt geef dan een bevestiging. Ook vind ik 3 weken later wel erg veel.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Mulder. Onze welgemeende excuses voor het feit dat de eerdere afspraak wegens ziekte niet door kon gaan. Inmiddels heeft u een bevestiging van ons ontvangen... Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Mulder. Onze welgemeende excuses voor het feit dat de eerdere afspraak wegens ziekte niet door kon gaan. Inmiddels heeft u een bevestiging van ons ontvangen voor de nieuwe afspraak. Mocht u desondanks nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.