Niets

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Bij de installatie kwamen 3 personen waarvan er 1 niet fit was (de voorman denk ik) Die heeft bijna de hele tijd in de bus gezeten. Een dag later zien we condenswater uit de binnen unit langs de muur naar beneden lekken. Dit heb ik gemeld. Hier kwamen 2 monteurs en 2 busjes voor, waarvann1 monteur niets doet. De andere monteur krijgt het front van de binnen unit er niet af en moet hier een collega voor bellen. De monteur constateert dat 1 kant van de afvoer niet goed afgedopt is. Hij heeft dit met tape voor nood opgelost. En een melding gemaakt dat dit probleem met spoed moet worden opgelost. Als ik naar binnen kom zitten ze rustig aan tafel.......

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een airco? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Aanbod

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Saneren in personeel. Veel mensen op pad die niet wat doen en ook nog in een bus rijden. Dit kost energiewacht verschrikkelijk veel geld. Er valt dus nog veel te besparen

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met Energiewacht niet naar verwachting is geweest.
We hebben uw reactie intern doorgestuurd naar de betreffende afdeling en er wordt contact met u opgenomen.

Score voor Energiewacht Airco: 0.5/5