Vriendelijkheid en kennis van zaken

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Vakkundig, rustig en overzichtelijk

Heb geen

Tot nu toe niets. De eerste airco (dit betreft een tweede) ging wel prima.

Tot tweemaal toe niet geïnstalleerd. Was ten dele overmacht, maar ik heb toch meer vertrouwen in een lokale installateur

Betere communicate

Kees Seldenrijk

Correctheid en vriendelijkheid van zowel de adviseur als de monteurs

Vertrouwd bedrijf met expertise

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Stem voor installatie met adviseur af wat is toegezegd, want daar is het bij ons misgegaan.

Jim van Bokhoven

Goed advies bij eerste gesprek!

Afspraken niet nakomen.

Communiceer.
Tot 3 x toe gevraagd om de gemaakte afspraken per mail te bevestigen. Montagedatum is verplaatst naar 2 november.

Westerman

Overleg over plaatsing

deskundige monteurs, overleg is goed.

kan er geen bedenken

Kennis en bekwaamheid installatie monteur

Goede reputatie en breed pakket van Energiewacht
Monteur L Huisman werkt erg netjes en overlegd met klant

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

L Huisman kan ik erg aanbevelen man werkt netjes en precies

J . Houthuijzen de Boer

Er werd keurig gewerkt.

Erg netjes en vriendelijk gewerkt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Alleen de meterkast is nog niet aangepast

Erwin

Vriendelijkheid van de monteurs en goed uitgevoerd

Alles werd super geregeld

Eric meijer

Vriendelijk personeel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Afspraken na komen eerste dag van de installatie hele dag voor niets zitten wachten kwam niemand opdagen van de energiewacht maar had wel de heledag vrij genomen en de installatie kon pas 2 maand... Afspraken na komen eerste dag van de installatie hele dag voor niets zitten wachten kwam niemand opdagen van de energiewacht maar had wel de heledag vrij genomen en de installatie kon pas 2 maand later geïnstalleerd worden wat ik persoonlijk niet zo nette manier van oplossen vind

Reactie Energiewacht Airco:

Dank u wel voor uw feedback, meneer Meijer. Vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Helaas is er soms sprake van overmacht. Wij proberen dat altijd zo snel... Dank u wel voor uw feedback, meneer Meijer. Vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Helaas is er soms sprake van overmacht. Wij proberen dat altijd zo snel mogelijk op te lossen. Desondanks kan het voorkomen dat de verwachting van de klant niet altijd overeenkomt met de beschikbare capaciteit. En begrijpen wij ook dat dit een teleurstelling kan zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Betrouwbaarheid

Deskundig en goede service