Meedenken, klantgerichtheid

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

nette installateurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

info over app die ook aanwezig is bij LG.

Snelheid

Dorgelo

De beleefde monteurs

Monteur heeft heel netjes gewerkt
Prima tevrede

Ruud

Niets

Kan er geen krijgen, tussenwoning, geluidsoverlast. Moet het maar uitzoeken verdrr geen mogelijk oplossingsgericjt antwoor. We cv zonnepaneel en airco van hun. Slecht met rrclame die dus absoluut... Kan er geen krijgen, tussenwoning, geluidsoverlast. Moet het maar uitzoeken verdrr geen mogelijk oplossingsgericjt antwoor. We cv zonnepaneel en airco van hun. Slecht met rrclame die dus absoluut niet past

Wees duidelijk in advertentie

Goedemorgen Meneer Harmsen
Wij zagen dat u al een airco heeft, daarom probeerde ik u net telefonisch te bereiken voor enige uitleg, over wat we voor u kunnen doen.
Wij gaan u daarom een mail...
Goedemorgen Meneer Harmsen
Wij gaan u daarom een mail sturen.
Met vriendelijke groet.

Vriendelijke en eerlijke installateurs

Prima airco en montage, proces daarvoor en daarna wat minder

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Advies vooraf kwam niet overeen met het werk wat de monteurs uitgevoerd hebben. Ging over meerwaarde condenspomp en kleur van afdek kapjes. Erg slordig voor zo’n groot bedrijf. Ook afhankelijk van... Advies vooraf kwam niet overeen met het werk wat de monteurs uitgevoerd hebben. Ging over meerwaarde condenspomp en kleur van afdek kapjes. Erg slordig voor zo’n groot bedrijf. Ook afhankelijk van factuur liet te wensen over

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat niet alles naar wens is verlopen. Wij nemen deze punten mee in ons overleg.

M

Zeer bekwame adviseur

Waardeer de installateur

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Energiewacht. Wij hadden echter een hoge cijfer... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Energiewacht. Wij hadden echter een hoge cijfer verwacht dan een 4 omdat u tevreden bent met ons.

Simone

Adviseur prima

Slechte communicatie gehad, wegens ziekte etc vaak afgezegd op laatste moment 10 min voor aanvang

Niet 10 min voor afspraak afzeggen

Sorry voor het ongemak Mevrouw Velleman
Dit is inderdaad heel vervelend, zo vlak van tevoren.
Onze excuses hiervoor.
Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Ben Raterink

Correcte levering volgens afspraak.

Goed advies en deskundige monteurs voor de plaatsing

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Bij aflevering meer en beter tekst en uitleg over de werking en de bediening van de airco geven

Danny Dijkstra-Bakker

Vriendelijke man die de airco installeerde en legde ook uit wat we wel en beter niet konden doen.

Het is een fijne warmte.

Geen idee

C.Goossen