Duurt wat lang, maar uiteindelijk netjes opgelost

Tom

Neutraal. Toen wij in het filiaal waren werden wij door een vriendelijke meneer geïnformeerd/geholpen. Wij werden echter aan de hand de website van Electro World geïnformeerd. Dit voelde... Neutraal. Toen wij in het filiaal waren werden wij door een vriendelijke meneer geïnformeerd/geholpen. Wij werden echter aan de hand de website van Electro World geïnformeerd. Dit voelde niet ‘warm’ en persoonlijk. Wij hadden immers ook zelf de website kunnen doorlopen.

R. Badoux

Doen wat ze beloven

Een goede service

Ed van Dijk

Perfecte zaak perfecte afspraken na gekomen.

Marcel van Duijn

Heel prettig om hier zaken mee te doen. De installateur Edwin
heeft doet zijn werk met passie en is positief niet gauw tevreden.

Benita

Altijd goede service alleen als tv word opgehangen en geïnstalleerd word er twee keer tarief gerekend voor ophangen en installeren, ik vind dat bij elkaar horen.Maar verder altijd goed geholpen en... Altijd goede service alleen als tv word opgehangen en geïnstalleerd word er twee keer tarief gerekend voor ophangen en installeren, ik vind dat bij elkaar horen.Maar verder altijd goed geholpen en we kopen daar alles

Angelo

Wij zij heel tevreden over het advies en het eindresultaat. Na een goed advies te hebben gekregen, is alles zoals afgesproken geleverd en vakkundig gemonteerd zoals een tv meubel en audio.
Wij zij heel tevreden over het advies en het eindresultaat.
Dit bedrijf is een echte aanrader.

Thomas koetsier

Goed geholpen in de winkel en het installeren

Vivian

Wij zijn als vastgoedbeheerder heel blij met de service van Stadhouder. Ze maken vlot afspraken met onze huurders en houden ons op de hoogte per e-mail van de gemaakte afspraken. Stadhouder doet... Wij zijn als vastgoedbeheerder heel blij met de service van Stadhouder. Ze maken vlot afspraken met onze huurders en houden ons op de hoogte per e-mail van de gemaakte afspraken. Stadhouder doet zowel reparatie van witgoed als de levering en installatie van nieuw witgoed voor ons.