J.A. van Zijderveld

Snel geholpen goede service!

Kommer

Goede service en super geholpen

De Wild

Prima service, zeer tevreden

Kevin

Zeer vriendelijk geholpen en goed meegedacht.
Zeer vriendelijk geholpen en goed meegedacht.
Net voor levering werden we gebeld dat de wasmachine schade had. Aangezien we al een tijd zonder wasmachine zaten en anders nog een dag langer moesten wachten kwamen ze met het alternatief om de iets luxere uitvoering mee te geven (voor dezelfde prijs). Kan niet anders zeggen dan dat ze dit erg professioneel hebben opgelost, iets wat bij de ‘grotere’ ketens vaak ontbreekt.
Voor aankopen in de toekomst gaan we hier zeker weer naartoe.

Thijssen

Donderdagmiddag voor een nieuwe wasmachine gebeld, snel geholpen en vrijdagmorgen door twee vriendelijke en competente mannen via twee smalle trappen perfect op zolder geinstalleerd . Zonder lift ,... Donderdagmiddag voor een nieuwe wasmachine gebeld, snel geholpen en vrijdagmorgen door twee vriendelijke en competente mannen via twee smalle trappen perfect op zolder geinstalleerd . Zonder lift , op pure spierkracht, zonder gezeur en in no time boven.
Daar word je als klant blij van ! Bedankt !

Susan

Het is een fijne winkel met goede service. Het fijne vindt ik dat ze je niets willen opdringen.

JaapB

Mooie winkel, pas verbouwd.
Mooie winkel, pas verbouwd.
Fijn dat er nog een fysieke winkel in Tiel is met dergelijke elektrische artikelen. Dit was voor ons ook de reden om te kopen, omdat we gelijk de artikelen zien staan en kunnen meenemen.

Fijne klantgerichte winkel

Ben van Vuuren

Goede service met ervaren eigen servicemonteurs, klantgericht advies, geen hijgerige verkoper die je iets probeert aan te smeren, betrouwbaar, prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik koop hier al... Goede service met ervaren eigen servicemonteurs, klantgericht advies, geen hijgerige verkoper die je iets probeert aan te smeren, betrouwbaar, prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik koop hier al jaren apparatuur en ben nooit teleurgesteld.