Mike

Eigenlijk alles (van de wat duurdere producten zoals televisie, home-cinemaset, wasmachine, e.d.) kopen we hier. Dit zegt genoeg, want als we niet tevreden waren deden we dit niet. Overigens heeft... Eigenlijk alles (van de wat duurdere producten zoals televisie, home-cinemaset, wasmachine, e.d.) kopen we hier. Dit zegt genoeg, want als we niet tevreden waren deden we dit niet. Overigens heeft dit bedrijf (van oudsher) ook nog eens een uitstekende naam opgebouwd. Vriendelijk personeel wat, mocht het zo zijn, voor je klaar staat, om problemen aan je producten op te lossen.

Bas Los

Goed advies, snelle en correcte levering. Kundig personeel.

Ernst Noordhoek

Toppers in de directe omgeving

Ad van Putten

Aan dit bedrijf kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen. Het is deskundig, klantvriendelijk en geeft een uitermate goede service.

Boom

Komt afspraken na.

Groot Speijck

Goed advies, snelle opvolging en reparatie van de storing! Aanrader dit bedrijf! Groeten team Groot Speijck

Pijnenburg

Klant vriendelijk en goede ervaringen in advies

Van Gorp

Prima service en vakkundige inbouw

Van Amelsvoort

Goede uitleg voor het nemen van keuzes en uitstekende service.

Bernadette Bedaux

In de winkel prettig geholpen door deskundig personeel. De wasautomaat is gisteren netjes op tijd geleverd en ik heb goede uitleg gekregen. Over de wasautomaat kan ik nog niets zeggen want ik moet... In de winkel prettig geholpen door deskundig personeel. De wasautomaat is gisteren netjes op tijd geleverd en ik heb goede uitleg gekregen. Over de wasautomaat kan ik nog niets zeggen want ik moet hem nog gaan gebruiken.