Ruud Baas

Toen ik de winkel binnenstapte dacht ik, na veel internetinfo gelezen te hebben, welke tv ik moest hebben. Na rustig te hebben kunnen kijken, vergelijken en overleggen met de verkoper stapte ik toch... Toen ik de winkel binnenstapte dacht ik, na veel internetinfo gelezen te hebben, welke tv ik moest hebben. Na rustig te hebben kunnen kijken, vergelijken en overleggen met de verkoper stapte ik toch met een andere aankoop de winkel weer uit. Tevens dezelfde dag bezorgd en vakkundig geïnstalleerd. Meer dan tevreden dus.

Carel van de Giessen

Vriendelijk en kundig personeel. We waren vlot klaar om een keuze te maken.

N. de Boer

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, betrouwbaar!

Bouwhuis

Goede winkel Fijn advies

familie van Middelkoop

Een van oudsher degelijk, betrouwbaar en deskundig bedrijf. Als klant kun je rekenen op persoonlijk en betrokken advies.

Gert van den Belt

Goede en snelle service

Jannes Rosman

Fijne winkel aardige en deskundige mensen

HenH

Klantvriendelijk en deskundig.

Ans

Ik kom er al heel wat jaren en ben zeer tevreden. Vriendelijk, behulpzaam en goed advies. Bij problemen (komen gelukkig niet vaak voor) snelle en goede hulp.
Kom niet voor niets altijd weer...
Kom niet voor niets altijd weer terug en koop liever hier dan dat ik via internet het product goedkoper koop. Dit is vanwege de serviceverlening en goede voorlichting.

Goede zaak met goede service