Jos van de Wijdeven

Open communicerend, laagdrempelig en service gericht.
Het afleveren, aansluiten en /of instellen van producten gebeurt door aardig en vakbekwaam personeel.
Mijn kritiek is als opbouwend...
Open communicerend, laagdrempelig en service gericht.
Mijn kritiek is als opbouwend bedoeld.
De toonbank maakt een rommelige indruk, is in verhouding tot de winkel vrij groot.
De winkel ziet er overvol uit, misschien anders indelen, zodat klanten een soort looproute kunnen volgen en daardoor alle producten beter kunnen bekijken.
Daardoor zal hun koopbeslissing positief beïnvloed worden, en zal eerder sprake zijn van nevenverkopen.
Alle overbodige info op de etalageramen en in de winkel verwijderen.
Ik hoop hierdoor een positieve bijdrage geleverd te hebben, en wens u veel succes.

Van Hooft

Vriendelijk en sociaal en erg behulpzaam

Fam soms

Vriendelijk geholpen, klant is koning

C. Leening

Zeer vriendelijk en deskundig naar de klant.
Goede service.

Prima ervaring. De wasmachine is vervangen, nieuwe geleverd en oude meegenomen. Op eerste etage geleverd. Met electriciteitsaanpassing. Chapeau voor de service!

Een verkoopStermevrouw die zeer helder maar ook eerlijk de voor- en nadelen van de verschillende machines en de prijs-kwaliteit verschillen aangaf met respect voor wat wij wilden. Als ook een... Een verkoopStermevrouw die zeer helder maar ook eerlijk de voor- en nadelen van de verschillende machines en de prijs-kwaliteit verschillen aangaf met respect voor wat wij wilden. Als ook een prettige de technische dienst die de volgende dag al de vaatwasmachine inbouwde en de oude machine samen met de troep meenam. Electroworld Schijndel "Er is geen betere"

Henrie van Doornik

Geweldige mensen met heel veel verstand van de producten die ze in de verkoop hebben.