L.M.J. van Poppel

Goede voorlichting en tips.

Marcel Splinter

Zoals altijd, goeie service

Uitstekend advies, snelle en goede service.

Hoe kom ik. Van dit gezeur af.

Reparatie vlot uitgevoerd,monteur was zeer snel en doelgericht.

Schoonmoeder in de stress: kon geen koffie voor me zetten, senseo stuk!
Schoonmoeder in de stress: kon geen koffie voor me zetten, senseo stuk!
Of ik kans zag om....en zie daar: om kwart over negen al op weg naar Amersfoort met een nieuw apparaat. Vlotte bediening, vlot advies en service toen de portemonnee thuis bleek te liggen. Bedankt. Annet.

F. Graafstal

Snelle reactie op probleem, adequate oplossing geboden en probleem snel opgelost, geplaatst en aangesloten.

Altijd goed en vriendelijk geholpen

Vlotte service aan huis. Communicatieve monteur. Die niet alleen snel het probleem verhielp maar ook nog een aantal handige tips in petto had ( op een niet-belerende manier :))!

E. Juffermans

Wij kopen liever bij u omdat u de firma in de buurt bent en als er iets is dan komen jullie langs of lossen het op.

Goede verkoop, komt betrouwbaar over.
Helaas niet in de winkel kunnen betalen met American Express. Wel online uiteindelijk gelukt.
Het zou een nog betere service zijn als de winkel de...
Goede verkoop, komt betrouwbaar over.
Het zou een nog betere service zijn als de winkel de cashback verzorgd. Want dat is een heel gedoe. Niet 100% duidelijk en we moeten nog maar zien of dat gaat lukken.