Prettige winkel met vriendelijk personeel

M.H.A. van der Pas

Goede service en vriendelijk en deskundig geholpen !

Mark Rijnbeek

Mooie zaak met vakbekwaam personeel die je een eerlijk en gedegen advies geven. Én, niet opdringerig.
Ook de aftersales is erg goed, kortom een heel goed en vertrouwd adres met ruime keuze a-merken.

Hennie

Ik ga naar Hamers voor de service en het vriendelijke deskundige personeel. Ik weet dat het assortiment niet groot is dus ga ik eerst ergens anders kijken en dan kan het altijd nog besteld... Ik ga naar Hamers voor de service en het vriendelijke deskundige personeel. Ik weet dat het assortiment niet groot is dus ga ik eerst ergens anders kijken en dan kan het altijd nog besteld worden.
Ze zetten het op zijn plaats wat ik ook prettig vind.

Bram van de Laarschot

Online de aankoop gedaan. Ik had van tevoren zelf verdiept wat ik wilde hebben. Dus de koop was voor mij zo gedaan. Website werkt prima

Frits uit Vught

Prima bediening en service

Kees Jansssen

Geweldig!

Kitty

Een super fijne winkel, betrouwbaar overzichtelijk. Alles is mogelijk. Uitstekende service en altijd een glimlach, een grap of beide!