Gerrit de Boer

Kwamen ditmaal voor een tosti-ijzer. Was wel in de winkel aanwezig maar de bijbehorende door en gebruiksaanwijzing niet (meer). Werd een nieuwe besteld en deze was er een paar dagen later (zat... Kwamen ditmaal voor een tosti-ijzer. Was wel in de winkel aanwezig maar de bijbehorende door en gebruiksaanwijzing niet (meer). Werd een nieuwe besteld en deze was er een paar dagen later (zat weekend tussen).
Zeer vlotte levering en wederom heel vriendelijk geholpen. Hier gaat alles nog op service!!

Frank de Block

Een zeer fijne zaak waar klantvriendelijkheid en kundigheid bovenaan staat. Alles keurig op tijd en meedenkend.

W. N.

Probleem met vaatwasser snel gelokaliseerd, nieuwe pomp besteld en snel gemonteerd, na ruim 7 jaar na de aanschaf en verder geen aankopen, een uitstekende service.

Gerda de lange

Een fijne winkel en personeel . Snel bezorgt en geplaatst . Met uit leg . Maar wat ik vooral fijn vind is de tijd die ze voor je nemen

Frits Swinkels

Goede en snelle service! Product binnen 1 dag binnen en dezelfde week opgehangen thuis. Helemaal top!

A. Topfer-Bijker

Zeer goed en vriendelijk personeel goede service

Andre Witteveen

Fijne winkel met vriendelijk personeel en verstand van zaken

Reemster

Fijne wasmachine gekocht en op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Ik kreeg gratis wastips en advies over het vervangen van de kraan.

C de W

Ik vond de servers heel goed