Hanny van Harskamp

In de winkel prima advies gehad en ook de monteur met zijn assistent waren heel ervaren en enthousiast.
Een geweldige ervaring!

Magda van der Weel

Leuk geholpen. Veel kennis en goede uitleg. Dat is het fijne van een buurtwinkel dat je persoonlijk geholpen wordt.

wouter

Erik heeft me vrijblijvend heel goed geholpen bij het oplossen van een technisch probleem waar ik zelf niet uitkwam. Wat een goede service!

Giacomo Megale

Service!!!!!!!!!! met een hoofdletter S en 10 uitroeptekens.

Lourens Wijnsouw

Vandaag werd mijn nieuwe inbouw vaatwasser geplaatst. Zeer zorgvuldig en met veel geduld werden de werkzaamheden uitgevoerd. Er werden zelfs nog wat aanpassingen aan de keuken gedaan. Kortom een... Vandaag werd mijn nieuwe inbouw vaatwasser geplaatst. Zeer zorgvuldig en met veel geduld werden de werkzaamheden uitgevoerd. Er werden zelfs nog wat aanpassingen aan de keuken gedaan. Kortom een topbedrijf met topmensen met hart voor de zaak.

A.C. Sluijter

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en kundig!

Ter Smitte

Prettige onderneming. Altijd het gevoel dat er met me mee wordt gedacht. Ook bij reparatieverzoeken

Fady Alassi

Zeer vriendelijk en super goede service! Bedankt voor je hulp Erik bij het uitkiezen en bestellen van de dag/nacht lampen.

Marion

Fijne winkel met vriendelijke mensen die goed advies geven. Ga hier zeker vaker naar toe.