2084 beoordelingen

2084 Reviews

Jan-Willem Vreeswijk

Eenvoudig en Snel

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke website, snelbesteld en geleverd. Degelijk klein toetsenbord wat voldoet aan mijn verwachting.

Joachim Fleury

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

De communicatie met Easy Ergonomics liep zeer soepel en ik was blij dat ze mij benaderen toen het gekozen product een langere levertijd bleek te hebben, maar een andere vergelijkbaar product wel op... De communicatie met Easy Ergonomics liep zeer soepel en ik was blij dat ze mij benaderen toen het gekozen product een langere levertijd bleek te hebben, maar een andere vergelijkbaar product wel op korte termijn bezorgd kon worden.

Nadine De Backer

Goede opvolging

Sharona Huijzers

Snel geleverd

In nette verpakking afgeleverd

nvt

Esther van Loon

Prettige service, snelle levering. Erg fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product dat ik besteld had, werd de volgende dag al geleverd en kon ik meteen in gebruik nemen, erg fijn voor iemand met polsklachten van het vele thuiswerken. Muis fungeert goed en ook met mijn... Het product dat ik besteld had, werd de volgende dag al geleverd en kon ik meteen in gebruik nemen, erg fijn voor iemand met polsklachten van het vele thuiswerken. Muis fungeert goed en ook met mijn pols gaat het inmiddels een stuk beter.

Geen, de snelle levering was erg prettig. Groot pluspunt

Tim Van Medegael

Heel degelijk materiaal, juiste omschrijving

Nathalie Vermeersch

Zeer professionele dienstverlening

Shalini Bansie-Sjaam

Goede service. Goed product.

Kwalitatief goed product.
Zeer goede service. De levertijd van het product was langer dan gepland en daar werd ik netjes over gebeld.

Geen.

Jolanda Bakema

Aankoop bureaustoel werkplek

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch advies ingewonnen over het maken van een passende keuze. Er werd goed geluisterd en advies gegeven. Indien men twijfelt is telefonisch advies de moeite waard.

Dichterbij

Fijn bedrijf! Op locatie kregen we goed advies van Jody, duidelijke uitleg, alle tijd, fijne service dmv een proefplaatsing.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel prettig geholpen, goed advies. Echt het gevoel dat er goed gekeken en geluisterd werd naar de behoefte. Hier werd op een fijne manier op ingespeeld. Dik tevreden.