Goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben erg tevreden over het product, een documenthouder.
Het helpt mij mijn houding te verbeteren waardoor ik minder nek/schouder/armklachten heb.

Graag wat snellere levering en minder verpakkingsmateriaal gebruiken.

Raasveld Expertise

Had producten besteld voor een proefplaatsing. na bestelling twijfelde ik toch of ik de juist spullen had besteld. gebeld, geholpen door een erg vriendelijke mevrouw, die mij van goed advies heeft...

iets meer duidelijkheid over de betaalwijze voordat de spullen worden besteld.
bij de levering zit een hele duidelijke uitleg, maar vind dat dat op de website wat moeilijker te vinden is.

De Pauw

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

De levering was later dan voorzien(feestdagen )maar voor de rest was alles prima in orde

Verbrugge Ivan

Zeer overzichtige website.dan gebeld en zeer vriendelijk.In de namiddag bestelt en de volgende dag in de voormiddag thuis geleverd zonder verzendingskosten.

Beschrijf hier uw ervaring

Muis werkt niet samen met CAD programma's. Vorige versies hadden dit probleem niet. Nog niet achter de juiste instellingen.

Volgens de gebruiksaanwijzing moeten alle muis besturingsprogramma's worden verwijderd. Wordt alleen niet vermeld hoe!

Keurig geholpen aan de telefoon, flexibel en snelle levering

Wateresportvereniging Doeshaven

Proefopstelling 4 muizen uitgeprobeerd, prima initiatief!

Beschrijf hier uw ervaring

In de praktijk krijg je nu de mogelijkheid om bijvoorbeeld muizen ut te proberen, toch een aardige investering, PRIMA mogelijkheid!! Ik ben er erg mee geholpen om de JUISTE keuze te maken.

Retourneren: kostenloos zou het helemaal perfect maken.

Andor

Bestelproces was eenvoudig , de website klantvriendelijk en de levering snel

Beschrijf hier uw ervaring

het was een aangename ervaring via de website iets te kunnen bestellen en de levering was snel en het product wordt met plezier gebruikt