Stephan Benne

Niet de beste speler in markts

Beschrijf hier uw ervaring

Het ergonomisch advies liet te wensen over. Duidelijk minder kundig dan diverse andere aanbieders. Sommige producten zijn eerder goedkoop dan goed.

Meer diepgang in het ergonomisch advies.

Mirjam van de Nieuwenhof

Snel levering en website is duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Producten voldoen aan de verwachtingen die op de site vermeld worden

geen verbeterpunten

Anne

Tevreden over product en service

Beschrijf hier uw ervaring

Een toetsenbord besteld, zodat ik mijn laptop kan verhoogd kan neerzetten. Duidelijke uitleg bij het toetsenbord en hoe het op een macbook werkt. Snel geleverd en goede prijs/kwaliteit voor de laptop.

Ing. M.S. Tourialai

Geweldig bedrijf. Je wordt gewoon op een professionele manier geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik mocht van drie muizen de beste kiezen. Welke bedrijf geeft je deze mogelijkheid.

Muizen zijn prijzig maar retourneren kost ook veel.

Feike Beijer

Uitstekend. Duidelijke informatie op de website, proefplaatsing mogelijk, goed bereikbaar per telefoon en correcte afhandeling van garantieproblemen.

Renske Hildering

Snel geleverd, prima product, 1 onderdeel was defect, zeer snel geholpen, klantvriendelijke benadering, zeer positief.

Beschrijf hier uw ervaring

Product, laptopstandaard met toetsenbord, zeer snel ontvangen. Van goede kwaliteit, werkt prettig.
1 onderdeel, enterknop, werkte moeizaam. Na mailing met verzoek mee te denken naar een oplossing werd ik telefonisch benaderd. Bij constatering dat deze defect is werd er diezelfde dag nog een nieuw toetsenbord toegestuurd. Benadering zeer klantgericht.
Zeer tevreden.
Nieuw toetsenbord werkt naar wens. Er is dus een juiste conclusie getrokken.

Christel van Grinsven

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, goede informatie.

Iets minder emails na plaatsen van bestelling zou mogen

Wendy Wolff

Geweldig fijne ondersteuning van arm en pols. En schuift niet weg!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn dochter gebruikt het voor haar type cursus en ik om thuis te werken.

Geen. Het is een top ding!

Heidi Bertels

Zeer snelle service

Marco

Snelle levering. Hulpmiddelen zijn goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling bestond uit laptophouder en los toetsenbord. Prijsstelling concurerend. Laptophouder is fijn compact en handzaam, werkt prima. Toetsenbord compact: toetsen blijven hangen.