Easy Ergonomics

Easy Ergonomics Ook benieuwd naar feedback over de webshop Easy Ergonomics? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company814
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Easy Ergonomics met 9/10. Gebaseerd op 814 ervaringen.

Claudia Pauli
Claudia Pauli

Beschrijf hier uw ervaring

Via mijn account bij Easy Ergonomics verloopt de bestelwijze en afhandeling altijd eenvouding en snel.
Het verloop van de levering en de factuur wordt netjes gemaild.
Het pakket is vaak de dag na bestelling al in huis en de artikelen zijn zorgvuldig verpakt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voldoende keuze qua artikelen op de website, eenvoudig bestellen en snel in huis.

Aabévé Vertaalbureau
Aabévé Vertaalbureau

Snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, goed product.

Beschrijf hier uw ervaring

Dik tevreden over de manier waarop gewerkt wordt. Prima duidelijke site. Ook de ondersteunende mails zijn gemakkelijk zodat je altijd precies weet van de stand van zaken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via internet besteld. correct en netjes afgeleverd.

Nico
Nico

Zie hierboven....

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geleverd, ruim getest, aangeschaft!.

Arnold
Arnold

Beschrijf hier uw ervaring

Tot dusver werkt het toestenbord goed. wat op valt is dat het snoer vrij lang is en dat het toetsenbord niet super stevig is. Van de stevigheid heb je geen last van het typen. Ook is het toetsenbord behoorlijk compact. Dit is geen probleem, maar daar moet je misschien even aan wennen. Voor de apple-gebruikers, let erop dat de toetsen windows georienteerd zijn. In Osx bij "system preferences" --> "keyboard" --> rechtsonder "modifier keys..." kan je dit eenvoudig aanpassen indien gewenst. Ook is de aanslag iets zwaarder dan het apple-toetsenbord waar het erg op lijkt.

Voor de ergonomie zou ik dit toetsenbord niet als eerste aanraden omdat het zo compact is, de aanslag niet super licht is er geen additionele ondersteuning is voor de polsen of iets dergelijks.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi toetsenbordje en voor een zeer scherpe prijs. de levering was snel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik was opzoek naar een monitor arm en kon voor de juiste prijs, kiezen uit een breed assortiment. de keuze was dus snel gemaakt.

Axians
Axians

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling vn een ergonomische muis, was makkelijk gevonden en makkelijk besteld.

nog niet.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch consult als prettig ervaren waar gewezen werd op vooral ook de hand op te meten om je juiste selektie te kunnen maken. Snel bevestiging en status van verzending ontvangen. Installatie zeer eenvoudig.

Scroll funktie op Anir Muis zou wel prettig zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Juist en volledig door medewerkster geholpen . ook proefplaatsing werd besproken.

sjarog Namavar
sjarog Namavar

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring met Easy + Ergonomics is : ongetwijfeld de beste online verkoper dat ik tot heden heb meegemaakt , ik dank mijn contactpersoon bij deze bedrijf wegens zijn inzet voor snelle handelingen en nog zijn vriendelijkheid.

Geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een prima service, een vriendelijke help,een snelle levering van een mooi product bij easy + ergonomics is niet overdreven.

Beschrijf hier uw ervaring

Na het plaatsen van de besteling wordt je goed geinformeert wanneer de order verwerkt is/ verstuurd en wanneer bezorgd of opgehaald kan worden.
Ik heb er voor gekozen om mijn bestelling in de buurt bij een afhaal punt op te halen. Zo hoef je niet speciaal thuis te blijven voor het paketje.

Het zou mooi zijn als je in het weekend besteld, je bestelling op maandag geleverd zou kunnen worden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een verticale mouse gekocht in het weekend besteld dinsdag geleverd, prima.

Bedrijfsinformatie

Easy Ergonomics is gespecialiseerd in de levering van ergonomische producten voor de computerwerkplek aan zowel de zakelijke als de particuliere consument. In ons ruime assortiment vindt u onder andere ergonomische muizen, ergonomische (mini-) toetsenborden, documenthouders, laptopstandaarden, monitorarmen en CPU- houders. Kortom, vele verschillende ergonomische producten om uw computerwerkplek te verbeteren, de productiviteit te verhogen en lichamelijke klachten te voorkomen of te verminderen
Adres
Neutronenlaan 36