Michael Thomas/OLVZ Aalst

Weinig ervaring , eerste aankoop via het bedrijf

Prima service, goed product, snel geleverd.

Dutch Blower BV

Uitstekende service.

de Ergo muis bevalt prima

zORGBEDRIJF rOESELARE

Vlotte bediening.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen via de website gaat snel en makkelijk. Levertijd is over het algemeen heel snel. Indien er niet voldoende voorraad is, wordt hierover meteen contact opgenomen

TRAZOL

Fantastische betrouwbare levering

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het ophangen van een PC onder een bureau, een ophangbeugel gekocht bij Easy Ergonomics. Zonder problemen, snelle levering en goede verpakking. Ook het produkt voldoet uitstekend aan onze wensen. Klasse.

Ondersteuning bij de keuze was heel goed, behulpzame mevrouw aan de telefoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Op aanraden van bedrijfsarts een muis aangeschaft bij Easy Ergonomics. Deze beviel net, dus even gebeld om te vragen welke muis een goed alternatief zou zijn. Ik had de muis al gekocht, maar zij bood aan om er een proefplaatsing van te maken, zodat ik deze kon terugsturen. Heel fijn dat ze zo meedacht. Een aantal stappen doorlopen en tot een keuze gekomen voor een andere muis. Deze ook nu op proef om uit te proberen.

Hildegard

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Een laptophouder en een minitoetsenbord op proef besteld, fijn dat ik het kan uitproberen want het is toch een hele verandering dan met een losse laptop werken, na een weekje krijg ik het door hoe het voor mijzelf het prettigst werkt. Goed telefonisch geinformeerd en zeer snel in huis.

oudje

Gebruiksvriendelijke website.