J. Landers

Snelle levering, goed produkt!

Beschrijf hier uw ervaring

Blij met dit produkt. Voldoet aan al mijn verwachtingen.

Nee.

Goede service en levering van stoelen, zeer te spreken over de "proefperiode.

Ik kan alleen maar spreken over de bureaustoelen, meer info op de website over bijvoorbeeld welke opties er zijn of wat allemaal verstelbaar is. Eventueel de verschillen tussen de diverse types

Poppink Bouw

Helemaal top!

Beschrijf hier uw ervaring

heel goed advies, snelle levering en super tevreden met de ErgoSupply SR150 Mouse

kan niks bedenken

Goede advisering vooraf. Prima service.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch uitgebreid overleg en advies was prima. Daarna snelle levering van de dingen die ik wilde uitproberen bij een proefplaatsing. Vervolgens snelle afhandeling van de retourgestuurde artikelen van de proefplaatsing.

Een showroom om - in plaats van een proefplaatsing - toch te gaan kijken, zou voor mij wel meerwaarde hebben.

Marcel

Ook na aankoop twee jaar geleden volop klantenservice!

Beschrijf hier uw ervaring

Twee jaar geleden muis aangekocht. Beviel ergonomisch geweldig echter de kwaliteit viel wat tegen. Ontving 08-05-2019 een mailing. Daarop gereageerd met bovenstaande tekst. Na twee jaar hele coulante oplossing!

Niet meer want men heeft de kwaliteit van de muizen verbeterd door van fabrikant te wisselen.

Samen Veilig Midden-Nederland

Geleverde Evoluent muizen zijn van een goede kwaliteit en tegen een redelijke prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

De snelheid van reageren is positief verrassend.

Geleverd zijn rechtshandige muizen, terwijl achteraf ook een linkshandige muis nodig was.

Teelen BV

Snelle levering en fijn dat een proefplaatsing mogelijk is

het produkt bevalt uitstekend

houden zo!

Semapro

Laptop standaard, in hoogte en breedte verstelbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste indruk: compact, stevig. Meteen in gebruik genomen. Hoe deze standaard zich houdt bij intensief gebruik kan ik nog niet zeggen, maar het materiaal en de constructie zien en voelen zeer robuust aan. Dat geeft vertrouwen!

Service altijd vriendelijk
Product goed afgeleverd.
bestelling liep wat traag.

Beschrijf hier uw ervaring

heb altijd goede ervaringen gehad en bestel dus trouw bij Easy Ergonomics.
Helaas liep de bestelling dit maal een beetje trager dan normaal.

R. van Zijtveld Elektrotechniek BV

Super snelle service en goede info.

Beschrijf hier uw ervaring

Super vriendelijk geholpen aan de telefoon en per mail, goede informatie en snelle service en levering.