Goed product
Prima service
Prijs kwaliteit verhouding goed

Beschrijf hier uw ervaring

De beugel voldeed aan mijn verwachtingen
Zoals beschreven op de site.

Niet van toepassing

Snel afgeleverd

Goed product

Nicole Schluep/Stichting Lezen&Schrijven

Fijn bedrijf, denken altijd goed mee zijn flexibel en leveren snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Als er nieuwe producten zijn, mag je altijd gratis producten testen en uitproberen, dit is altijd leuk en fijn. Zo blijf je ook goed op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen in ergonomieland, superhandig!

Misschien zouden ze nog meer met duurzaamheid kunnen doen in een refurbished lijn of hergebruik.

A. Mulder, St. Nuwelijn

Snelle levering en persoonlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch goed advies gekregen, geen probleem om verschillende producten eerst op proef te bestellen en deze daarna om te ruilen of te retourneren

Jammer dat de retourkosten voor de klant zijn, ook wanneer het om een omruiling gaan

Gemeente Avelgem

Easy Ergonomics is een goede partner om ergonomisch te kunnen werken op kantoor.

Fantastische service, professioneel advies en snelle levering! Kortom: zeer tevreden!

Karakters, Gent

Degelijk materiaal, ruim keuze aanbod en begrijpelijke uitleg over de ergonomische voordelen

Snelle levering, overzichtelijke website, goede service mbt proefplaatsing

Snelle levering, overzichtelijke website, goede service mbt proefplaatsing

H. Drissen

Prima service.
Zeer goed geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen ging heel gemakkelijk.
En er werd volgens snel en correct geleverd.

Geen.

Raet B.V

Goede service van Easy ergonomics

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had 2 muizen en een toetsenboard besteld. Bij het betalen kwam ik erachter dat ik geen raboreader bij me had dus moest ik de betataling annuleren. na 5 minuten werd ik gebeld door een vriendelijke vrouw van Easy Ergonomics om te vragen of het was gelukt met de betaling. Ik vertelde wat er aan de hand was waarop ze zei dat ze de producten alvast op zou sturen en een betaallink zoum mailen.