Sanne

Snelle levering, alles op voorraad, fijn om 3 samples te mogen kiezen

Willemijn

Zeer tevreden over de producten, prima service

Leuke extra's bij elke bestelling

Britt

Bezorgen ging erg snel. Savonds bestelt en volgende dag al in de middag ontvangen

Snelle verweking en bezorging

Zeer correcte en snelle levering

Very good!

Always good offers and fast delivery

Femke

Goede en snelle levering! Voor mijn verjaardag een mooie bon gekregen 😊, kon goed bepakt en beschermd op vakantie daarna, thanks!

Bij een vraag na levering kreeg ik snel, accuraat en klantgericht antwoord, prettig!

Goede ervaring! Altijd op voorraad wat ik nodig heb, snelle levering en ziet er keurig uit.

Het kiezen van de drie samples vind ik altijd erg fijn! Daarnaast vooral de snelle levering.

Lineke Goedhart

Ik koop al jaren bij de Dermacare Shop en ben altijd erg tevreden. Snelle levering en goede prijzen.

De goedkoopste

Moontje

Fantastisch, scherpe prijzen, snelle levering en ook nog gratis monsters. Echt een aanrader.

Evy

Mijn ervaring met Dermacare Shop is super goed. Ik bestel altijd mijn dermalogica producten, zelfs als ik het 1 minuut voor 22u bestel, ontvang ik mijn producten de volgende dag altijd. Een keer heb...

Levering de volgende dag en tot 22u ‘s avonds kunnen bestellen is heel fijn. Daarnaast zijn mijn producten altijd wel op voorraad en ben ik een keer heel vriendelijk en goed geholpen.