Dehcos

Naima El Khallouki

Een top bedrijf, levering, verpakking, klantenservice alles wat je nodig hebt. Meerdere bedrijven zouden Dehcos als voorbeeld moeten nemen!

Biedt een uitgebreid assortiment, duidelijke website, mooie aanbiedingen en snelle levering.

jacqueline Meijers

Zeer goed

Anne W

Duidelijke website, snelle levering.

Nel Lugtenburg

Snelle bezorging en zo leuk wat proef monstertjes erbij om uit te proberen

G. van Hees

Het is altijd prima. Alleen zojuist heb ik een bericht gestuurd naar jullie klantenservice omdat ik mn pakje (bestelling 5 juli) nog niet ontving.

Reactie Dehcos:

Beste mevr. van Hees,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Beste mevr. van Hees,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.
U geeft in uw review aan dat u het pakje (bestelling 5juli) nog niet heeft ontvangen en dat u met de klantenservice contact heeft opgenomen.
Wij hebben uw email ontvangen en wij hebben direct op uw email gereageerd. U heeft inderdaad op 5juli de bestelling geplaatst. Tijdens het plaatsen van uw bestelling heeft u gekozen voor een gewenste bezorgdatum 13 juli. Dat betekend dat uw bestelling op 12juli door ons wordt verzonden en op de gewenste bezorgdatum, 13juli, bij u wordt bezorgd. Dit is ook de reden dat u het pakket niet eerder heeft ontvangen.
Mocht u in de toekomst bij eventueel een nieuwe bestelling, vragen hebben of problemen ervaren, neem dan gerust contact met ons op wij helpen u graag.
Andrea - Team Dehcos

Inge

Prima service en goede verzending.

JvT

Bestel al jaren mijn Hannah producten. Duidelijke website, altijd de volgende dag in huis 👍🏻