gijzen

2x een vierpack uomo boxershorts besteld en 2 dagen later werden ze geleverd. bij het openmaken van de verpakking zag ik al dat deze niet hetzelfde waren als op de afbeeldingen op de site. 1 gepast... 2x een vierpack uomo boxershorts besteld en 2 dagen later werden ze geleverd. bij het openmaken van de verpakking zag ik al dat deze niet hetzelfde waren als op de afbeeldingen op de site. 1 gepast en inderdaad niet zoals op de afbeelding met langere pijpjes, deze lopen bijna gelijk met het kruis. een mail gestuurd met het verzoek om totale kosten, dus ook verzendkosten te vergoeden bij retour sturen. eerst moet je dus retour sturen en dan gaan zij oordelen of de klacht gegrond is en zo niet ben je het bedrag dus kwijt. daar trap ik dus niet in want ze vinden altijd een reden om het ongegrond te verklaren. als een afbeelding niet overeen komt met de werkelijkheid is dat misleidende reclame. ook de kwaliteit die omschreven wordt klopt totaal niet. bij action is de kwaliteit hetzelfde zo niet beter. helaas een te dure les. ik zal nooit meer iets bij ze bestellen en waarschuw bij deze andere potentiële klanten ook niet te bestellen bij dit waardeloos bedrijf. schandalig dat niet gecontroleerd wordt of een bedrijf daadwerkelijk verkoopt wat ze beweren. iedereen mag dus oplichten. eigenlijk nog niet 1 ster waard.

Ad Verkooijen

Bestelde ondergoed, kreeg anderhalve dag later de bestelling thuis.perfect,
Precies zoals afgesproken.
Mijn complimenten voor Abbenhuis !
A.M.A. Verkooijen
Klaverbeemd...
Bestelde ondergoed, kreeg anderhalve dag later de bestelling thuis.perfect,
Precies zoals afgesproken.
Mijn complimenten voor Abbenhuis !
A.M.A. Verkooijen
Klaverbeemd 44
4844 RK Terheijden.

Sylvia

Een echte aanrader ! Goede service en afhandelingen.

Jelmer Schmidt

Zeer snelle levering

Saskia

Ik werd gebeld over mijn bestelling ivm de kleur van het bestelde artikel. Die was niet meer voorradig.
Of ik ook een andere kleur wilde.
Prima service!!!

Goede onderbroeken, snelle levering!