Roelof

Top b&b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geweldig ontvangen, mooie locatie!

L. Kuiper

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site, alle info die je nodig hebt staat erop

Borst

Makkelijk

Kok

Ervaring

Makkelijk te volgen

Wim Spenkelink

Super

Onurcan Kursuncu

Die Homepage ist gut übersichtlich, so dass man alles schnell findet.
Das Design ist auch ansprechend.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Kursuncu,
wir freuen uns, dass Ihnen unsere Webseite gefällt und Sie alle für Sie wichtigen Informationen finden konnten.
Herzlichen Dank für Ihre Feedback und bis bald...
Sehr geehrter Herr Kursuncu,
Herzlichen Dank für Ihre Feedback und bis bald auf unserer Webseite bedandbreakfast.eu.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Team bedandbreakfast.eu

Wellenreiter Brahms

Bin begeistert!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ich bekam die Seite von Verwandten empfohlen, die in Wageningen leben. Ich fand mich sehr gut zurecht und konnte eine Übernachtung ohne Probleme finden.

Gerner

Alles zur Zufriedenheit

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrte/r Frau/Herr Gerner,
wir danken Ihnen für Ihr positives Feedback und freuen uns, wenn Sie unsere Webseite bedandbreakfast.eu bald wieder besuchen.
Mit freundlichen...

M. Dinkla

Duidelijk.

Overzichtelijk en functioneel.

WL

Wat een heerlijke 5-sterren verblijf hebben we gehad!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Afgelopen weekend hebben vriendinnen en ik hier in het mooie herenhuis verbleven en het was uitstekend en super fijn! Alles was lekker schoon en netjes, Conny was een above and beyond hostess, en de... Afgelopen weekend hebben vriendinnen en ik hier in het mooie herenhuis verbleven en het was uitstekend en super fijn! Alles was lekker schoon en netjes, Conny was een above and beyond hostess, en de locatie was op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk, en we hebben zo genoten daarvan (nog steeds als ik er aan denk!). Al met al raad ik deze B&B zeer zeker aan voor wie in Bergen op Zoom wil verblijven!