Gsm shop wassenaar

Niet super goed ik heb al 5 keer gebeld over mijn stoepbord. En heb em nog steeds niet.

Goeie website

Niet iets beloven en niet na kunnen komen. Niet tegen de klant zeggen j we regelen het komt die en die dag binnen en dan ander half week later nog niks

Reactie Bannershop.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Dank voor uw feedback via The Feedback Company. Allereerst heel vervelend dat u niet tevreden bent over de geplaatste bestelling. U geeft aan andere lijstjes te hebben gekregen dan besteld en zodoende niet tevreden te zijn.
Wij hebben sinds 28 december meerdere malen getracht om met u in contact te komen, echter dit was tevergeefs. Er is zowel per e-mail als telefonisch contact gezocht om de levering van de bestelling te evalueren, maar dit is tot op heden nog steeds niet gelukt.
Zou u ons even kunnen terug bellen of e-mailen zodat we kunnen komen tot een passende oplossing en u als klant met een tevreden gevoel kunnen achterlaten?
Alvast bedankt!
Linsey van Straten

FRISS entertainment

Erg prettig, snelle hulp en klantvriendelijk

een hele snelle service was gelukkig mogelijk waardoor zij mij erg uit de brand hebben geholpen

Harry Over

goedkoop

Noem, dat terugbellen etc alleen voor werkdagen geldt. Je moet dus evt een weeknd wachte, ook al heb je vrijdagavond geboekt

Dick Tuller

Zeer goede ervaring met de afhandeling

Prijsniveau ligt goed
Kwaliteit is goed
Snelle afhandeling en service
Kwaliteit van de prints is goed

Misschien een PDF file of filmpje op de site zetten waarin wordt uitgelegd hoe je bv bij de Banner premium een doek kunt
wisselen, heb het geprobeerd maar lukte niet echt.

K. v.d. Sanden / ViVoChem B.V.

Goede prijs/kwaliteit, duidelijk en snel.

eenvoudig bestellen, snelle levering, goede afhandeling.

ViVoChem BV

Prima service.

snelle service.

(duidelijk) vermelden op website dat standaard bezorging van drukwerk met eigen aangeleverde pdf langer duurt.

Zeer goed!

Er wordt goed mee gedacht en oplossingen aangedragen, complimenten!

Vooral zo door gaan!

Besco bvba

Bestelling banner verlichting

Warrige updates over levertijd maar uitstekende prijs/kwaliteit.

Underwater Productions

Eerste maar goede ervaring

zeer klantvriendelijke medewerkers!

Sticksels op beachflag niet netjes afgewerkt