Snelle, deskundige analyse van de schade. Een adequate actie om te zorgen dat ik weer veilig aan het verkeer kon deelnemen (koplamp vervangen). Het uitdeuken is zo mooi gedaan dat het nieuw lijkt.... Snelle, deskundige analyse van de schade. Een adequate actie om te zorgen dat ik weer veilig aan het verkeer kon deelnemen (koplamp vervangen). Het uitdeuken is zo mooi gedaan dat het nieuw lijkt. Kortom, Toppers!!

Het bedrijf komt de afspraken correct na.
De kwaliteit van het werk is in orde: de auto is als nieuw afgeleverd.

De service zou ik perfect willen noemen. Snel, professioneel, met gevoel voor de klant en de ontstane situatie. Vriendelijk. Correct. Daadkrachtig.

Uitmuntende service heb ik ervaren van het ASN personeel.
Buitengewoon Vriendelijk personeel en ik heb mijn bezoek als zeer positief ervaren.
Dankjewel!

Goed overleg en mede daardoor gebruik van een leenauto. Snel gemaakt. Heel gedetailleerd schade rapport met gebruikte materialen.

Vanaf het eerste telefoontje met het schadebedrijf tot en met de aflevering na reparatie was het contact met de diverse werknemers zeer professioneel en vriendelijk. Schade is goed gerepareerd en... Vanaf het eerste telefoontje met het schadebedrijf tot en met de aflevering na reparatie was het contact met de diverse werknemers zeer professioneel en vriendelijk. Schade is goed gerepareerd en afgehandeld Kortom een aanrader.

Langzaam en onbeleefd op het onbeschofte af, vooral receptioniste Sylvia. Schade maar gedeeltelijk gerepareerd, ben uiteindelijk maar zelf ernaartoe gegaan om de restschade te laten repareren.... Langzaam en onbeleefd op het onbeschofte af, vooral receptioniste Sylvia. Schade maar gedeeltelijk gerepareerd, ben uiteindelijk maar zelf ernaartoe gegaan om de restschade te laten repareren. Uiteindelijk is de schade wel netjes opgelost maar de service en snelheid is echt beneden elke standaard.

Snelle en goede uitleg wat er gebeurt wat betreft de schade

Vriendelijk personeel, ter zake kundig en afspraken nagekomen

Ik ben zeer goed geholpen! Ik kreeg direct een opgave van de kosten voor het schade herstel, de auto stond op tijd klaar en hij was ook nog helemaal schoon gemaakt :) De medewerkers zijn allemaal... Ik ben zeer goed geholpen! Ik kreeg direct een opgave van de kosten voor het schade herstel, de auto stond op tijd klaar en hij was ook nog helemaal schoon gemaakt :) De medewerkers zijn allemaal zeer vriendelijk en hulpvaardig.