Heel goed bedrijf . erg vriendelijke medewerkers.
eigenaar is klantgericht en komt de afspraken na.
dik tevreden over het eind resultaat.

Supersnel mijn schade gemaakt, fijne keenauto meegekregen. Heel soepel allemaal!

Diverse jaren komen wij, als bedrijf, maar ook medewerkers privé, al over de vloer bij ASN van den Heuvel. Altijd behulpzaam en klantgericht. Het herstelwerk ziet er netjes en verzorgd uit.

Goed bedrijf. Je wordt vriendelijk geholpen en de reparatie werd vakkundig uitgevoerd. Enig minpuntje was dat ik de auto een week later dan de oorspronkelijke ingeschatte datum kon ophalen.

Goed geholpen uitstekend personeel

De auto is snel gemaakt, duidelijke communicatie en nette vervangende auto gekregen. Ze hebben zelfs een extra klein probleempje opgelost wat niet met de schade te maken had.

Ik ben een zeer tevreden klant van ASN Autoschade van den Heuvel Zaandam.
Zeer korte lijntjes en afspraken worden altijd keurig nagekomen en zeer hoge service graad

Toen ik belde met het verzoek mijn auto te herstellen kon ik direct terecht en kreeg netjes een leenauto mee.
Vervolgens is de auto keurig hersteld en kreeg ik nog geen week later een belletje dat de auto gehaald kon worden. Servicecijfer een 10

Vriendelijke behandeling . Uitstekend werk geleverd tegen heel redelijke prijs .