Verwachtingen overtroffen! TOP! Super snel geholpen en gerepareerd, ondanks de enorme drukte bij het bedrijf. Schade was veel sneller hersteld dan ze vooraf konden garanderen.

Schade is goed hersteld en auto netjes weer klaargezet.
Ook huurauto goed geregeld.
Schade is goed hersteld en auto netjes weer klaargezet.
Ook huurauto goed geregeld.
Duurde alleen erg lang voordat er een afspraak kon worden gemaakt, maar dat lag aan de drukte bij dit bedrijf.

Prima geholpen.

Het ontvangst is perfect en netjes.
nemen de tijd voor je en leggen uit wat er gaat gebeuren.
Het ontvangst is perfect en netjes.
nemen de tijd voor je en leggen uit wat er gaat gebeuren.
de optie met leen auto is ideaal i.v.m. de kinderen zeker als de reparatie wat langer duurt.
bellen weer netje als de wagen gereed staat.

De aangegeven duur voor herstel van de auto klopte helemaal. De schade is keurig hersteld en de auto was helemaal netjes gepoetst. De service is meer dan vriendelijk, ik had geen vervangende auto... De aangegeven duur voor herstel van de auto klopte helemaal. De schade is keurig hersteld en de auto was helemaal netjes gepoetst. De service is meer dan vriendelijk, ik had geen vervangende auto nodig en ben keurig thuis gebracht. Kortom: ik ben heel erg tevreden met deze schadehersteller in Purmerend!!

Klantvriendelijk en behulpzaam. De auto is vlot en netjes gerestaureerd en ook het interieur hadden ze gepoetst. Zeer tevreden met de geleverde service.

Altijd zeer meewerkend en professioneel. een aan te raden adres voor al uw schade reparaties.

Schade is perfect gemaakt,vriendelijk personeel,goede communicatie duidelijk en helder.

Vriendelijk, en ziet goede uitvoering van de reparatie

Vriendelijke geholpen en kreeg goede vervangende auto mee. Na een paar dagen kon ik mijn auto ophalen. Deze was keurig gemaakt, van de schade was niks meer te zien en was nog gewassen en uitgezogen... Vriendelijke geholpen en kreeg goede vervangende auto mee. Na een paar dagen kon ik mijn auto ophalen. Deze was keurig gemaakt, van de schade was niks meer te zien en was nog gewassen en uitgezogen bovendien. Top!