Alles naar wens gegaan keurig te woord gestaan.

Goede service, goede communicatie en auto is weer helemaal mooi

Een zeer heldere en snelle communicatie. Na de schademelding duurde het slechts drie dagen voordat de auto er weer spic en span uitzag.
En als verrassing bleek hij ook nog eens helemaal gewassen

Gewoon accuraat en goed

Zeer goede communicatie heel duidelijk en service gericht. Eindresultaat ook zeer goed.

Ben bij ASN geweest voor schade aan mijn bumper door eigen schuld. Onwijs vriendelijk geholpen in het hele proces. Auto zou eigenlijk donderdag klaar zijn maar t liep iets uit. Dit hebben ze super... Ben bij ASN geweest voor schade aan mijn bumper door eigen schuld. Onwijs vriendelijk geholpen in het hele proces. Auto zou eigenlijk donderdag klaar zijn maar t liep iets uit. Dit hebben ze super opgelost door vervangend vervoer te regelen. Die vrijdag daarna stond ik zelf in de file en waren ze ook erg behulpzaam en vriendelijk. Auto is echt perfect gerepareerd, je ziet niks meer van de deuk en ze hebben hem zelfs gewassen. ASN is zeker een aanrader!

Goede service zeer klant vriendelijk

Schade zoals altijd, vakkundig gemaakt

De schade is prima gemaakt, echter de auto van binnen was bedekt met een laag stof. Dat is echt een verbeterpunt.

De service was goed en vriendelijk. De reparatie is snel en adekwaat verlopen. Prima leenauto, gebracht en gehaald.