De medewerker die op deze vestiging zit is niet erg klant vriendelijk en weet ook niet echt hoe ze klanten te woord moet staan.

Snelle service en goede reparatie van de bumper van mmijn auto.

Alles perfect geregeld helemaal tevreden

Goede service. Denken mee en zoeken naar goede oplossingen. Leveren echt vakwerk..

Van het begin tot de eindafhandeling alles perfect geregeld. Auto ziet er weer als nieuw uit

Zeer goed ontvangen op de receptie. De leenwagen stond mooi gepoetst klaar . Mijn stond er weer als nieuw bij op de afgesproken datum. Ik ben er zeer tevreden over

Heb al een reactie gestuurd dat alles top was.

We hadden schade aan onze auto.
Autoschade Tindemans heeft snel telefonisch contact opgenomen met ons nadat we de schade bij de verzekering gemeld hadden.
We hebben vervolgens binnen 2...
We hadden schade aan onze auto.
We hebben vervolgens binnen 2 weken een reparatieafspraak kunnen maken.
We kregen een ruilauto zodat we mobiel konden blijven.
De schade aan onze auto was binnen 1 dag hersteld.
Het contact en de reparatie zijn in goed overleg verlopen.

Eerste kennismaking was prettig, kreeg goede informatie over schade afhandeling.
Schade werd serieus en professioneel opgenomen en tevens werd er een afpraak gemaakt voor de reparatie. Reparatie is perfect uitgevoerd. Vriendelijk personeel met top vaklui.
Bedankt en van ons krijgen jullie een 10.

Keurig en eerlijk advies en een zeer goede afwerking van de schade