Prima communicatie, nette ontvangst en uitstekend herstel van de schade. Mooie leenauto, kon niet beter

Onze eerste ervaring is een zeer goede ervaring. Zeer tevreden.

Zeer klantvriendelijk bedrijf.
Schade netjes afgehandeld.
Vriendelijk personeel

ASN kon geen aftermarket katalysator vinden, ik heb ze daarbij moeten helpen. Auto heeft langer dan nodig staan wachten (in de hoop dat ze nog aan cosmetische schade toe zouden komen). Uiteindelijk... ASN kon geen aftermarket katalysator vinden, ik heb ze daarbij moeten helpen. Auto heeft langer dan nodig staan wachten (in de hoop dat ze nog aan cosmetische schade toe zouden komen). Uiteindelijk de auto na ca. 2 weken terug, door drukte vervolgens anderhalve maand moeten wachten tot de cosmetische schade ook hersteld kon worden. Leenauto's niets bijzonders, vrij kaal uitgerust. Communicatie rond status eerste keer matig, rond de cosmetische reparatie wel oke.

Snel en vakkundig geholpen en mijn Bora rijdt en stuurt weer als een mes.

De contacten met het ASN schadebedrijf waren goed. De schade is prima hersteld en de service was goed. Er was een leenauto beschikbaar.

Professionele en prettige communicatie. Uitstekende kwaliteit van het werk. Just in time had beter gekund.

Je wordt keurig en correct geholpen en op de hoogte gehouden.

Medewerkers komen wat statisch over, zou wat losser mogen, wellicht is dit de cultuur in het bedrijf.

Prima geholpen op vriendelijke manier

De receptie mevrouw was vooral aan het klagen over hoe duur de auto was die ze voor mij moesten huren terwijl ik gewoon die afspraken heb met mijn verzekeraar. daarnaast duurde het herstel langer... De receptie mevrouw was vooral aan het klagen over hoe duur de auto was die ze voor mij moesten huren terwijl ik gewoon die afspraken heb met mijn verzekeraar. daarnaast duurde het herstel langer dan aangegeven maar hoorde hier niks over.
De schade zelf is wel echt super hersteld!