Goede afspraak, op tijd geholpen

Top service, snel en degelijk!

Zeer behulpzaam, goede expertise. Snel ingepland en snel weer de auto gespoten terug. Al diverse schades laten herstellen met altijd het gewenste resultaat. Erg blij mee. Bedankt!

Erg tevreden met het herstel en spuitwerk. Ik kan altijd snel terecht en wordt snel en vakkundig geholpen. Laurent is vakbekwaam en denkt met je mee. Per whatsapp berichtje houdt hij mij op de... Erg tevreden met het herstel en spuitwerk. Ik kan altijd snel terecht en wordt snel en vakkundig geholpen. Laurent is vakbekwaam en denkt met je mee. Per whatsapp berichtje houdt hij mij op de hoogte en krijg ik foto's gestuurd.

Echt heel servicegericht zeer maar dan ook zeer tevreden

Vanaf het moment bij binnenkomst tot en met het ophalen van mijn auto voelde het vertrouwd. Keurig geholpen door de man achter de balie en heldere uitleg over hoe mijn auto zou worden herstelt. Bij... Vanaf het moment bij binnenkomst tot en met het ophalen van mijn auto voelde het vertrouwd. Keurig geholpen door de man achter de balie en heldere uitleg over hoe mijn auto zou worden herstelt. Bij ophalen bleek mijn auto nog netjes gewassen te zijn ook. Petje af mannen

Kon snel langskomen voor taxatie van de schade,direct afspraak ingepland en goede leenauto gekregen.Vriendelijk en correct geholpen en schade goed hersteld.

Echte vakmensen die je vriendelijk en met duidelijke uitleg te woord staan.