Vriendelijk ontvangen en geholpen.
Mijn herstelde auto ziet er super uit, niets meer van de schade te zien.
De leenauto daar in tegen was niet vergelijkbaar met wat ik zelf heb. Vriendelijk ontvangen en geholpen.
Mijn herstelde auto ziet er super uit, niets meer van de schade te zien.
De leenauto daar in tegen was niet vergelijkbaar met wat ik zelf heb.
Maar overal prima bedrijf.

Ik word altijd vriendelijk ontvangen door eerlijke mensen. Ik kan er ook altijd terecht. Voor mijn gevoel krijg ik ook eerlijk advies.
Afgelopen keer hadden we een miscommunicatie over het...
Afgelopen keer hadden we een miscommunicatie over het omruilen van mijn auto waardoor ik 50 minuten heb staan wachten. Het werd zeer gewaardeerd dat ik de auto alsnog in de avond om kon ruilen.

Prima service en reparatie

Communicatie kan beter. Het herstellen zou 1 dag duren, dat werden er 3. Beloof dan niet dat het binnen 1 dag klaar is

Zeer vriendelijke ontvangst goede service door goede leenauto. Open contact en overleg

Prima, heel vriendelijk, snel en keurig netjes, niets aan te merken

Vriendelijke ontvangst, de afspraken worden juist nagekomen.
Ik ben dik tevreden over het bedrijf.

Ik kon gelijk bij de locatie langskomen en daar hebben ze mijn kapotte spiegel vastgezet, twee dagen later is deze vervangen. Snelle en behulpzame service van aardige medewerkers.

Klantvriendelijk, kundig

Heel fijn, ze nemen je serieus. Ze zijn vrouw vriendelijk en leggen alles goed uit