Met ASN Autoschade kregen we snel en vakkundig uitsluitsel over de herstelbaarheid van de schade aan onze auto en de kosten ervan. Afspraak maken ging ook makkelijk en het werk is mooi uitgevoerd.... Met ASN Autoschade kregen we snel en vakkundig uitsluitsel over de herstelbaarheid van de schade aan onze auto en de kosten ervan. Afspraak maken ging ook makkelijk en het werk is mooi uitgevoerd. Bij het afrekenen ontdekte ik wel dat de genoemde prijs exclusief btw was. Dat zijn ze gewend zo te doen kreeg ik als uitleg, dus wel rekening houden met een 21% hoger bedrag.

Met zorg aandacht besteed en een zeer persoonlijke en vriendelijke benadering. Denkt mee in oplossingen en pleegt goed overleg met klant. Komt afspraken na.

Uiterst vriendelijke medewerkers. Ik ben goed geholpen. Er werd bij de planning rekening gehouden met mijn agenda en nagedacht over eventueel vervangend vervoer. Afspraken zijn goed nagekomen en... Uiterst vriendelijke medewerkers. Ik ben goed geholpen. Er werd bij de planning rekening gehouden met mijn agenda en nagedacht over eventueel vervangend vervoer. Afspraken zijn goed nagekomen en mijn auto ziet er weer prima uit.

Ze zijn heel attent, en helpen je goed. Echter het spuiten is niet goed gegaan er zit een zakker van 4 a 5 cm in het lak. Is niet echt mooi.

Goede service en voor zover ik kan beoordelen een uitstekend herstel van de schade.

Het bedrijf is erg klantvriendelijk. Toen ik belde ivm autoschade werd ik uitgenodigd om meteen even langs te rijden om de schade te beoordelen. Toen ik de auto kwam brengen op de dag van de... Het bedrijf is erg klantvriendelijk. Toen ik belde ivm autoschade werd ik uitgenodigd om meteen even langs te rijden om de schade te beoordelen. Toen ik de auto kwam brengen op de dag van de reparatie lagen de benodigde documenten al ingevuld klaar. De reparatie is vakkundig uitgevoerd.

De schade aan mijn auto werd snel verholpen. Personeel was zeer klantvriendelijk.
Het schadebedrag werd meteen verrekend met de autoverzekering.
De auto werd reparatie letterlijk...
Het schadebedrag werd meteen verrekend met de autoverzekering.
De auto werd reparatie letterlijk "thuisbezorgd".
Prima ervaring.

Vriendelijke, goede service en de schade aan de prachtig en keurig hersteld

Goede service, snelle afhandeling, vriendelijk personeel,

Everything went very well and people i was in contact with, were very friendly and helpful! Please keep uup the good service