Was alles heel fijn, snel opgelost

Prima, goed en snel geholpen

Goede service altidj

Uitstekende dienstverlening! In de aanloop naar de reparatie waren er een aantal factoren die de planning van mij uit verstoorde. De medewerkers van Blewanus hebben hierin bewonderenswaardig... Uitstekende dienstverlening! In de aanloop naar de reparatie waren er een aantal factoren die de planning van mij uit verstoorde. De medewerkers van Blewanus hebben hierin bewonderenswaardig flexibel en behulpzaam op gereageerd. Ook toen de uitvoering van de werkzaamheden bleek uit te lopen is er direct door Blewanus pro-actief gereageerd door mij tijdig hiervan op de hoogte te stellen en met alternatief vervoer te komen. Uiteindelijk is de kwaliteit van het benodigde werk (en extra zaken die gedaan zijn) naar grote tevredenheid uitgevoerd. Een dikke duim dus....

Prima service en netjes hersteld. Wel jammer van de vertraging omdat er een verkeerd portier werd geleverd, maar dat was geloof ik niet omdat Blewanus iets verkeerd had gedaan.

Zeer positief. Ik ben snel en eerlijk geholpen! Kom hier zeker terug in de toekomst, althans liever niet, maar als ik schade heb wel.

Snel, goed en hoge servicegraad

Qua schadeherstel een dikke 10! Helaas waren er zieken waardoor ik wat langer moest wachten op mijn auto. Gelukkig kreeg ik een nette en prettige leenauto mee voor de periode waarin mijn eigen auto... Qua schadeherstel een dikke 10! Helaas waren er zieken waardoor ik wat langer moest wachten op mijn auto. Gelukkig kreeg ik een nette en prettige leenauto mee voor de periode waarin mijn eigen auto bij Blewanus stond.

De communicatie is altijd duidelijk en snel, er worden geen valse beloftes gedaan. Zij werken snel en netjes, de planning wordt gewoon gehaald. Het personeel is zeer vriendelijk!

Vriendelijk team , super behulpzaam en erg kundig.