Een goede ervaring op één ding na: als ik binnenkom (2x gebeurd) komt er niet iemand naar de balie waar ik sta, maar wordt er vanaf een bureau in dezelfde ruimte zonder op of om te... Een goede ervaring op één ding na: als ik binnenkom (2x gebeurd) komt er niet iemand naar de balie waar ik sta, maar wordt er vanaf een bureau in dezelfde ruimte zonder op of om te kijken gevraagd of men mij kan helpen.
Ik vind dat dat persoonlijker kan (en ook zou moeten) en wel door hiervoor het werk even neer te leggen waarmee men bezig is, op te staan en naar de klant teo te lopen.
Verder wel een prima haal- en breng-service.

Zeer net bedrijf met persoonlijke benadering. Afspraken worden heel goed nagekomen. Echte aanrader.

Auto. Is schoon opgeleverd. Zelfs de binnen kant gezogen. Zeer tevreden

Super snel geholpen

Hagelschade voor een groot deel verholpen. Schade bestond uit een groot aantal kleine kuiltjes. Het grootste deel van de schade is verdwenen. Een gering aantal kuiltjes is nog zichtbaar.

Ik ben door een zeer deskundige monteur geholpen die alles op een heldere manier heeft uitgelegd. Deze monteur wist duidelijk waar hij het over had en heeft ervoor gezorgd dat ik mijn auto met een... Ik ben door een zeer deskundige monteur geholpen die alles op een heldere manier heeft uitgelegd. Deze monteur wist duidelijk waar hij het over had en heeft ervoor gezorgd dat ik mijn auto met een tevreden gevoel heb teruggekregen. Bedankt voor de goede klachtafhandeling.

Netjes !
Goede en snelle afhandeling.
Prettige service.

Hopelijk in de toekomst geen schade meer maar de afhandeling en ontzorging van uitermate goed.

Goed, vriendelijk en terzakekundig

Prima uitleg, ontvangst en reparatie van de schade. Naderhand uitleg gehad van alles wat gerepareerd is.

Uitstekend en clientgericht