Uitstekende en snelle service en schade netjes hersteld.

Na een vriendelijk ontvangst is er een schade rapport opgemaakt en ook meteen een afspraak om de schade te repareren. Ik kwam de auto ophalen en ben verheugd hoe ik de auto terug zag. Vakwerk... Na een vriendelijk ontvangst is er een schade rapport opgemaakt en ook meteen een afspraak om de schade te repareren. Ik kwam de auto ophalen en ben verheugd hoe ik de auto terug zag. Vakwerk afgeleverd. Nog even administratieve en financiële handelingen afgerond . Zeer vriendelijk geholpen! Zelfs mijn autoblad gewassen en binnenkant geheel schoongemaakt. Een aanrader als u auto schade heeft. MA Silleman Ballema

Zeer goed en snel

Zeer tevreden over de service en de geleverde kwaliteit!
Dit bedrijf is een aanrader!

Helemaal top, snelle service en auto weer als nieuw!

Heel goed geholpen..Marco is een topper kwam de auto ophalen hij zag er weer als nieuw uit.

Snelle afhandeling met keurig resultaat. Een aanrader.

Nette en goede service.

Goede ontvangst en helder onderzoek van de schade. Medewerker gaf ook uitleg bij claim bij Waarborgfonds en wijze van verwerking. Leen-auto prima in orde; eigen auto netjes gerepareerd, gewassen en... Goede ontvangst en helder onderzoek van de schade. Medewerker gaf ook uitleg bij claim bij Waarborgfonds en wijze van verwerking. Leen-auto prima in orde; eigen auto netjes gerepareerd, gewassen en interieur schoon opgeleverd.

Keurig te woord gestaan, goede leenauto gekregen schade goed verholpen