De schade aan de rechter portieren is keurig hersteld, met het ophalen van de auto stond deze in- en uitwendig gepoetst rijklaar, met een keurige ontvangst en afwikkeling.

Fijn dat er is meegedacht om herstel uit te voeren met gebruikte onderdelen. Verder werd ik prima op de hoogte gehouden over de voortgang. De auto staat er weer netjes en schoon bij

We hebben de auto fantastisch terug gekregen. De aanmelding van de auto werd ruimschoots van tevoren besproken. Het vervangend vervoer was prima en toen de auto mogelijk iets later klaar zou zijn,... We hebben de auto fantastisch terug gekregen. De aanmelding van de auto werd ruimschoots van tevoren besproken. Het vervangend vervoer was prima en toen de auto mogelijk iets later klaar zou zijn, is daar helder en duidelijk over gecommuniceerd.

De heren van ASN Voorend de Betuwe staan voor je klaar. Duidelijk in hulp en kosten. Ze zijn vakkundig en snel. Ondanks de deuk, een fijne ervaring.

Wat moet ik nog zeggen kom er al jaren 100% tevreden

Ontvangst in de receptie. Prima . Er stond een leenauto klaar. Na twee dagen auto weer kunnen halen. Prima.

Fijn contact, goede service, mooi resultaat!

Vriendelijk ontvangst, duidelijke afspraken, je wordt op de hoogte gehouden en de auto wordt conform verwachtingen gerepareerd

Correcte afhandeling en prima kwaliteit

Prima communicatie. Leenauto ook goed geregeld. Wel terug met auto vanwege verkeerde afstelling van de lampen.