In één woord: prima

Klant vriendelijk je word goed geholpen. Ze zijn luistrend oor en dat is ook goed voor devklant

Frank de Ruygt

Zoals altijd een en al top service en vriendelijkheid bij dit bedrijf, menig andere “schade herstel bedrijven” in Heerenveen kunnen aan dit bedrijf een voorbeeld nemen hoe het moet!
Ga zo door...
Ga zo door Dhr Vonk

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
Schade keurig hersteld.

De service was snel, vakkundig en adequaat. Ik ben zeer tevreden.

Er is goed naar mij geluisterd. De reparatie is uitgevoerd, zodra er tijd was.
Er is goed naar mij geluisterd. De reparatie is uitgevoerd, zodra er tijd was.
Ik was blij met de naar huis breng service en de ophaal service, omdat ikzelf hiervoor geen mogelijkheid had. Dus geheel: goede service. En de voorkant ziet er weer als nieuw uit.

Vriendelijke mensen, netjes werk en vlot in het bellen…

Ging allemaal vlot en goed. Goed meegedacht voor de beste oplossing. Dik in orde.

In één woord professionele vaklui die weten wat ze doen, dat bedrijf is een team zowel Ria, Henko en Alef kan niet anders zeggen, alles volgens afspraak,zeer vriendelijk en juist op de... In één woord professionele vaklui die weten wat ze doen, dat bedrijf is een team zowel Ria, Henko en Alef kan niet anders zeggen, alles volgens afspraak,zeer vriendelijk en juist op de mail een perfecte planning.
En…. Lekkere koffie!

Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie... Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie dagen bij de schadehersteller en er werd een keurige vervangingsauto beschikbaar gesteld. Het enige (voor zover je dit een minpuntje kunt noemen) minpuntje was een miniem kleurverschil tussen de herstelde schade en het origineel, maar mij is verteld dat dit bijna niet te voorkomen is, zeker niet bij deze kleur. Al met al heel tevreden!