Het herstel van de schade is door ASN Uithoorn op een professionele wijze behandeld met daarbij duidelijke communicatie over de aanvangsdatum en het op de hoogte houden van de voortgang tijdens de... Het herstel van de schade is door ASN Uithoorn op een professionele wijze behandeld met daarbij duidelijke communicatie over de aanvangsdatum en het op de hoogte houden van de voortgang tijdens de uitvoering van het werk. Dank hiervoor.

Accuraat en flexibel. Denk met je mee als klant.

Gelijk prettig geholpen. Schade a/d onderkant e.v. beoordeeld en gelijk vervangende auto. “Wij houden u mobiel”. Kijk dat zijn fijne opmerkingen.
Schade top gemaakt en auto...
Schade top gemaakt en auto shining terug.

Goede ontvangst, duidelijke uitleg en goede service. Auto als nieuw opgeleverd.

Ik werd erg vriendelijk geholpen, en mijn auto was op de opgegeven dag ook klaar. In de tussentijd kreeg ik een prima vervangende auto mee en mijn was zowel van buiten als van binnen lekker... Ik werd erg vriendelijk geholpen, en mijn auto was op de opgegeven dag ook klaar. In de tussentijd kreeg ik een prima vervangende auto mee en mijn was zowel van buiten als van binnen lekker schoongemaakt. Zowel het wegbrengen als ophalen verliep vlot met weinig tekst en uitleg. Dat laatste had misschien iets meer gemogen want ondanks dat ik wel een idee heb, weet ik eigenlijk niet wat er uiteindelijk allemaal gemaakt moest worden. Ik raad deze plek absoluut aan, en mocht het ooit onverhoopt nog eens nodig zijn kom ik zeker terug.

Prima schade afgewikkeld

Klantvriendelijk en accuraat en vakmensen ,ik ben zéér tevreden

Goed! ze waren in tegenstelling tot anderen snel beschikbaar, hadden een leenauto en hielpen echt. De reperatie was binnen 5 dagen uitgevoerd, en dat is voor mij een goede oplossing geweest met de... Goed! ze waren in tegenstelling tot anderen snel beschikbaar, hadden een leenauto en hielpen echt. De reperatie was binnen 5 dagen uitgevoerd, en dat is voor mij een goede oplossing geweest met de leenauto die ik had. Aan te raden dus! (al hoop ik niet dat ze het te druk krijgen gezien de wachtlijsten die ik elders hoorde ;-)

Beetje hoekige maar aardige mensen werken er maar communicatie is niet hun sterke punt. Bv. zou een tussentijdse update wat de stand van zaken is, niet misstaan. De reparatie duurde alles bij elkaar... Beetje hoekige maar aardige mensen werken er maar communicatie is niet hun sterke punt. Bv. zou een tussentijdse update wat de stand van zaken is, niet misstaan. De reparatie duurde alles bij elkaar ruim 5.5 week. Kwam ongetwijfeld door de drukte door storm Polly en niet leveren van onderdelen maar communiceer dat actief en laat de klant niet steeds zelf moeten bellen. Auto zou klaar zijn (nadat er zelf was geïnformeerd) maar bij aankomst was er toch nog iets ontdekt en konden we weer naar huis en later terugkomen. Had ik wel een telefoontje over verwacht maar lukte kennelijk ook niet.
Waren twee spikkels meegespoten en dat is snel en netjes opgelost.

De mensen zijn klantvriendelijk, ondanks de enorme drukte was de communicatie duidelijk en werden er geen valse verwachtingen gewekt. De auto was klaar tijdens onze vakantie. Vooraf was afgesproken... De mensen zijn klantvriendelijk, ondanks de enorme drukte was de communicatie duidelijk en werden er geen valse verwachtingen gewekt. De auto was klaar tijdens onze vakantie. Vooraf was afgesproken dat mijn dochter de auto zou halen. Dat ging niet, dus mijn buurman haalde auto. Ik werd gebeld of dat klopte. Keurig. Schadeherstel was prima uitgevoerd.