Had de eerste X van mn leven schade en hoop dat het daar bij blijft (;-)
Aardig geholpen en de auto weer spic en span terug.

Mijn ervaring met ASN Autoschade is dat zij je vriendelijk te woord staan, als je net na een aanrijding binnen komt ook oog hebben voor de emotionele staat waarin de bestuurder zicht bevind, en zij... Mijn ervaring met ASN Autoschade is dat zij je vriendelijk te woord staan, als je net na een aanrijding binnen komt ook oog hebben voor de emotionele staat waarin de bestuurder zicht bevind, en zij de schade herstellen en daarbij ( of tussen tijds) je informeren wat waarom en hoe zij dit hebben gedaan.

Perfect geregeld keurig volgens afspraak.

Duidelijke en heldere communicatie. Netjes en prima service.

Perfecte service en prima afhandeling . Klantvriendelijk personeel

P.A.J.Mudde

Uitstekend hersteld en een kwalitatief goede leenauto

Heel professioneel en klantvriendelijk. Top werk geleverd. Dank!

Uitstekende service. Auto gebracht en direct een keurige vervangende auto mee gekregen. De schade is geweldig mooi en volledig verholpen. Bij het ophalen van de gerepareerde auto was er, net als... Uitstekende service. Auto gebracht en direct een keurige vervangende auto mee gekregen. De schade is geweldig mooi en volledig verholpen. Bij het ophalen van de gerepareerde auto was er, net als bij het brengen nauwelijks wachttijd . Vriendelijk en uiterst klantgerichte mensen.

Huur auto rook niet fijn van binnen, ook relatief korte range vergeleken eigen auto maar daar wil ik niet te moeilijk over doen.. Voor een relatief kleine schade is de auto 3 weken weg geweest,... Huur auto rook niet fijn van binnen, ook relatief korte range vergeleken eigen auto maar daar wil ik niet te moeilijk over doen.. Voor een relatief kleine schade is de auto 3 weken weg geweest, waarbij eigenlijk de eerste week de auto gewoon geparkeerd stond. Bij terug krijgen van de auto misten de droppen op de wielbouten & zat er een kras aan de linkervoorzijde onder de auto. Hier direct over gebeld en op de foto's kon niet achterhaald worden dat deze er niet zat. Afgesproken dat ASN dit gaat oplossen op hun kosten daarmee is de auto terug genomen voor herstel van de kras, daarvoor kudo's want dat vind ik netjes.