Erg mooie eindresultaat van de auto!! Dank hiervoor top! Tijdens de reparatie kreeg ik een leenauto wat echt fijn is.
Helaas heb ik wel een opmerking met betrekking op...
Helaas heb ik wel een opmerking met betrekking op klantvriendelijkheid

De keren dat ik langskwam vond ik de klantvriendelijkheid niet goed genoeg om het als prettig te ervaren.
als klant zag ik door deze medewerker dat jullie erg druk hebben waardoor er niet veel tijd genomen wordt. Door de drukte was de manier van praten met klanten erg kort. Ongezellig manier van communiceren. Ook de irritatie naar een andere collega (die een klein foutje had gemaakt) werd duidelijk zichtbaar dat is niet prettig om te zien als klant. Misschien is het goed om nog een collega aan te nemen zodat de druk goed verdeeld wordt.

Reparatie goed uitgevoerd. Niet alle medewerkers waren vriendelijk, afgesproken dat auto in 1 dag klaar zou zijn - bleek niet het geval en bij terugbellen einde dag (binnen openingstijden) werd... Reparatie goed uitgevoerd. Niet alle medewerkers waren vriendelijk, afgesproken dat auto in 1 dag klaar zou zijn - bleek niet het geval en bij terugbellen einde dag (binnen openingstijden) werd telefoon niet opgenomen

Vriendelijk, duidelijk en een goede reparatie

Snelle en prima reparatie. Idioot slechte service en communicatie.

leen auto had minder dan 4km gereden maar moest perse een bonnetje halen van de pomp.

Reactie ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst:

Beste heer B,
Beste heer B,
Graag willen wij reageren op uw review inzake het vervangend vervoer, althans het aftanken ervan. Bij uitgifte van de vervangende auto heeft u van ons een formulier met richtlijnen gekregen, onder andere over het aftanken, waarvoor u ook heeft getekend.
In de 1ste alinea staat hierover het volgende :
"U krijgt de auto afgetankt mee en wij verwachten de auto dan ook weer afgetankt van u terug. Ook al heeft u erg weinig gereden dan verzoeken wij u toch de auto af te tanken, als 6 voorgaande berijders weinig gereden hebben en niet hebben afgetankt dan is nummer 7 de klos ! Als u dan nummer 7 bent zou u dat ook niet fijn vinden. Neemt u het (af)tankbonnetje even mee ?"
Om daarna een review te plaatsen met de krachtterm "idioot" is dan ook geheel misplaatst.
Wellicht is een alternatief vervangend vervoer (fiets) of de haal-, en brengservice in een volgend geval een optie ?
Team ASN Autoschade van Vreden-Binckhorst

Auto ziet er na herstelreparatie weer als nieuw uit. Zeer tevreden. Na herstel was er nog een technisch probleempje, maar dat werd razendsnel en naar volle tevredenheid opgelost. Top service!

Snelle reactie om schade op te nemen en daarna goed en vakkundig gerepareerd.

Ik ben goed geholpen door de medewerker van asn,ze zijn heel vriendelijk.

Goed maar ik vind het jammer als je drie schades laat herstellen dat je drie keer terug moet om het te laten corrigeren dat er iets mis is dat vind ik jammer laat iemand de auto goed nakijken voor... Goed maar ik vind het jammer als je drie schades laat herstellen dat je drie keer terug moet om het te laten corrigeren dat er iets mis is dat vind ik jammer laat iemand de auto goed nakijken voor dat hij terug komt net als het zijn eigen auto is

Al met al, vriendelijk en duidelijk geholpen. Ik wist waar ik aan toe was en ze waren gemakkelijk te bereiken. Top!