Vriendelijke mensen, vlotte afhandeling, heldere afspraken

Tevreden. Prettige communicatie, goede afhandeling van de schade en in een niet te lang tijdsbestek.
Zou wel prettig zijn als verteld is wat allemaal gerepareerd is.

Vriendelijk personeel
Goede communicatie
Minpuntje: Ophalen auto twee uur later dan afgesproken
Auto terugbrengen prima geregeld in goed overleg

Goede service en ook uitstekend geholpen bij de behandeling van de schade

De ervaring is prima. Ik ben goed geholpen en de reparatie is uitstekend uitgevoerd. Mijn voorkeur ging uit naar een automaat als leenauto. Dit was echter niet mogelijk en is er duidelijk uitgelegd... De ervaring is prima. Ik ben goed geholpen en de reparatie is uitstekend uitgevoerd. Mijn voorkeur ging uit naar een automaat als leenauto. Dit was echter niet mogelijk en is er duidelijk uitgelegd waarom.

De kwaliteit van de herstelactie lijkt goed. Wel nog overtollig poets middel van de kunststof bumper moeten verwijderen. De haal en breng service viel tegen: lang wachten, chauffeur was naar... De kwaliteit van de herstelactie lijkt goed. Wel nog overtollig poets middel van de kunststof bumper moeten verwijderen. De haal en breng service viel tegen: lang wachten, chauffeur was naar verkeerde locatie gereden (30km verder).

Fijne ophaal en breng service van de leenauto. Klantvriendelijk en extra werkzaamheden geen probleem. Top geregeld!

Schade heel netjes afgehandeld, vervangend vervoer prima geregeld. Ik wilde graag een automaat, meteen geregeld..

Zeer goede ervaring, vriendelijk personeel, auto klaar op afgesproken tijdstip, goede leenauto en perfect de schade hersteld.

Zeer correct en vakkundig geholpen. Top bedrijf met echte vakmensen.