Heldere en goede communicatie. Afspraken zijn volledig nagekomen en ze hebben goed meegedacht in oplossingen. Het is nooit leuk als je auto naar een schade hersteller moet, maar deze service was... Heldere en goede communicatie. Afspraken zijn volledig nagekomen en ze hebben goed meegedacht in oplossingen. Het is nooit leuk als je auto naar een schade hersteller moet, maar deze service was echt top!

Prettig en zeer professioneel bedrijf. Goede service en m’n Mercedes is mooi schoongemaakt.

Geen direct contact gehad met ASN. Mijn auto ingeleverd bij mijn Toyota garage van Ekris die verder alles geregeld heeft. Over ASN kan ik alleen zeggen dat ik zeer tevreden ben over het resultaat... Geen direct contact gehad met ASN. Mijn auto ingeleverd bij mijn Toyota garage van Ekris die verder alles geregeld heeft. Over ASN kan ik alleen zeggen dat ik zeer tevreden ben over het resultaat van het schadeherstel, de auto ziet er weer als nieuw uit.

Ik heb weinig ervaring wat betreft auto schade,dus ik kan wel zeggen hier kan ik geen antwoord op geven. Maar ik wel zeggen de auto ziet er weer als nieuw uit

Vooraf correcte prijsopgave en werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd

Reageert snel en wordt goed afgehandeld

De communicatie met ASN verliep erg prettig.
De communicatie met ASN verliep erg prettig.
Heel fijn dat mijn auto werd opgehaald, dat er een vervangende auto beschikbaar was en dat mijn keurig herstelde auto ook weer teruggebracht werd.
En als extraatje ook nog een schone auto, zowel van binnen als van buiten.
Ik ben erg tevreden.

Vriendelijke medewerkers.
Schade vakkundig hersteld.

Zeer tevreden, goede uitleg vooraf. Kwaliteit qua reparatie zeer goed. Vriendelijke mensen en ook achteraf foto's gezien wat ze gedaan hebben.