Adequate, snelle reactie. Klantvriendelijke medewerkster bij de receptie.
Prima afhandeling van de schade!

Prima service, snel en duidelijk geregeld. Auto zag er weer als nieuw uit en ook netjes gewassen en schoongemaakt. Prima geregeld!

Bijzonder prettig bedrijf. Topservice, erg vriendelijk personeel en deskundige afwikkeling van mijn autoschade .

Snel, professionwel en vriendelijk.

Vriendelijke medewerkers, goed internet systeem voor de afspraken.
Minpunt: de prijs van het herstel ging plotseling omhoog van €1200,- naar €1900,-

Snelle en duidelijke afhandeling door zeer vriendelijke medewerkers. Mijn auto had flinke schade, maar ze kregen snel inzichtelijk wat de daadwerkelijke schade was en welke kosten hiermee gepaard... Snelle en duidelijke afhandeling door zeer vriendelijke medewerkers. Mijn auto had flinke schade, maar ze kregen snel inzichtelijk wat de daadwerkelijke schade was en welke kosten hiermee gepaard zouden gaan. Het was wel prettig geweest om van te voren op de hoogte te zijn van een eventuele foutmarge hierin, gezien er toch nog wel €115 extra kosten bijkwamen voor schade die op het eerste gezicht niet zo snel zichtbaar was. Bij het definitief afleveren had ik ook nagevraagd over beschikbare mogelijkheid de auto op zaterdag op te halen, maar op de dag zelf bleken ze helaas dicht te zijn. Wellicht handig om in de toekomst een bericht te ontvangen vanaf wanneer de auto opgehaald kan worden als hij klaar is of een meer concrete afspraak + bevestiging. Al in al ben ik wel heel blij met de vakkundige afhandeling van ASN en zou ik hen ook aanraden.

Vriendelijke service en duidelijke uitleg.

Proactief en zeer klantvriendelijk.

Wordt netjes geholpen en denken met de klant mee. Schade wordt netjes herstelt.

Service is uitstekend. Telefonisch Contact met het bedrijf is goed. Ik werd optijd herinnerd voor de afspraak middels e-mail en sms bericht. Ontvangst bij receptie is vriendelijk en wordt ik goed... Service is uitstekend. Telefonisch Contact met het bedrijf is goed. Ik werd optijd herinnerd voor de afspraak middels e-mail en sms bericht. Ontvangst bij receptie is vriendelijk en wordt ik goed geïnformeerd wat er zal gebeuren met de auto. Vervang auto is netjes geregeld en afgeleverd. Bij vertraging van de reparatie werd ik netjes gebeld en geïnformeerd wanneer de auto klaar is. Werkzaamheden aan de auto is perfect uitgevoerd. Auto is gewassen afgeleverd. Kortom, uitstekende service. Ik ben erg tevreden met de service. Zeker aan te raden.