Prima ervaring met ASN. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Afspraken worden goed nagekomen. Denken met de klant mee.
En ik heb weer een stralend "nieuwe" auto voor de deur staan.

Het eerste contact was wat stroef maar daarna is alles vlot en vriendelijk geregeld, van het ophalen van de auto t/m de reparatie en retour. Heel fijn!

Super kundig! Top hersteld en zeer service en klantgericht! Top!

Ik heb gelukkig weinig ervaring met schadebedrijven! ASN heeft mij in dit geval zeer goed geholpen. Als ik belde kreeg ik meestal een zeer vriendelijke en begripvolle dame aan de lijn! Ik heb gelukkig weinig ervaring met schadebedrijven! ASN heeft mij in dit geval zeer goed geholpen. Als ik belde kreeg ik meestal een zeer vriendelijke en begripvolle dame aan de lijn!
Daarnaast de schade prima verholpen! Het duurde wel wat langer dan normaal maar dat kwam omdat onderdelen op zich lieten wachten!
Kortom een prima autoschadebedrijf!

Zeer klantvriendelijke, vlotte afhandeling. Omdat ik de auto voor mijn werk nodig heb, werd de auto binnen één dag rijklaar gemaakt zodat ik de auto kan gebruiken tot de expert van de... Zeer klantvriendelijke, vlotte afhandeling. Omdat ik de auto voor mijn werk nodig heb, werd de auto binnen één dag rijklaar gemaakt zodat ik de auto kan gebruiken tot de expert van de verzekering naar ASN komt.
Echt top!

Over het algemeen ben ik tevreden over mijn ervaring met ASN. Het contact verliep soepel en de afspraken waren snel gemaakt. Vanwege winter drukte is de afspraak wel naar achteren geschoven, met... Over het algemeen ben ik tevreden over mijn ervaring met ASN. Het contact verliep soepel en de afspraken waren snel gemaakt. Vanwege winter drukte is de afspraak wel naar achteren geschoven, met mijn goedkeuring.

Het vervangend vervoer was méér dan adequaat, een zeer fijne hybride auto.
Bij het retourneren van de bruikleenauto was de klantvriendelijkheid van de chauffeur niet optimaal, dit is ook direct aangekaart bij ASN medewerker Angela van Soest.

De auto is voorbeeldig hersteld. Het duurde wel lang (ruim een maand) voordat de afspraak kon worden gemaakt. Waarschijnlijk had dit te maken met de feestdagen en jaarwisseling. Het contact was... De auto is voorbeeldig hersteld. Het duurde wel lang (ruim een maand) voordat de afspraak kon worden gemaakt. Waarschijnlijk had dit te maken met de feestdagen en jaarwisseling. Het contact was soepel en prettig en de haal- en brengservice uitstekend.

Reparatie prima uitgevoerd. Auto thuis opgehaald en weer teruggebracht conform afspraak. Duurde wel even voordat er plek vrij was voor de afspraak maar deze reparatie had geen haast.

ASN Utrecht heeft de schade aan onze auto vlot en professioneel gerepareerd. De communicatie voor het maken van de afspraak en de verwachtingen waren uitstekend. De leenauto was van goede kwaliteit.... ASN Utrecht heeft de schade aan onze auto vlot en professioneel gerepareerd. De communicatie voor het maken van de afspraak en de verwachtingen waren uitstekend. De leenauto was van goede kwaliteit. Kortom, erg tevreden

De medewerkers zijn erg vriendelijk, deskundig en denken graag met je mee. Ondanks de drukte werd er toch mogelijkheid gecreërd voor een afspraak. Er is makkelijk contact te krijgen en de... De medewerkers zijn erg vriendelijk, deskundig en denken graag met je mee. Ondanks de drukte werd er toch mogelijkheid gecreërd voor een afspraak. Er is makkelijk contact te krijgen en de communicatie verloopt heel goed. Ik ben heel tevreden met de hulp en het resultaat!