Uitstekend, professioneel

Vriendelijke mensen en goede service. Auto werd opgehaald op afgesproken tijdstip. De volgende dag weer keurig teruggebracht. Er werd de avond voor het terugbrengen gebeld om een tijdstip af te... Vriendelijke mensen en goede service. Auto werd opgehaald op afgesproken tijdstip. De volgende dag weer keurig teruggebracht. Er werd de avond voor het terugbrengen gebeld om een tijdstip af te spreken.
De schade is keurig gerepareerd en ze hebben ook even het lampje van de bandendruk weggewerkt. Hele goede ervaring dus bij dit bedrijf.

Zeer snelle en vakkundige reparatie van mijn schade. Zeer klantvriendelijke medewerkers .Kortom een tevreden klant

Vriendelijk en behulpzaam, correct in de communicatie. komen afspraken na

Perfecte service van dit bedrijf met zijn vriendelijke werknemers. Snel en goed geholpen.

Vakkundig en snel geholpen

Zoals altijd super netjes geholpen

Prima. Klantvriendelijk. Goede uitleg. Wel lange wachttijd tussen aanmelding en reparatiedatum.

Ik heb buitengewoon vriendelijk en kundig personeel ervaren. Meer doen dan moet, prettige uitleg. Zelf initiatief nemen door het bestellen van een Citroen C6 niet te krijgen onderdeel.

Goed bereikbaar, heldere communicatie, vriendelijk personeel.
Heel tevreden met de service.
Jammer dat ik 2 maanden moest wachten om de auto te laten repareren.