Vriendelijk en correct personeel, bederijf komt zijn afspraken stipt na

Herman de Kruyff

Goede service , vakwerk en niet goed dan lossen ze het op.

Het herstellen van de schade aan mijn auto door ASN heb ik als prettig ervaren door de snelle en goede service.

We zijn tevreden over de afhandeling van de schade met ASN Autoschade Utrecht. Prettige communicatie, goede service. We moesten wel een tijdje wachten op de afspraak, maar dat was in ons geval niet... We zijn tevreden over de afhandeling van de schade met ASN Autoschade Utrecht. Prettige communicatie, goede service. We moesten wel een tijdje wachten op de afspraak, maar dat was in ons geval niet erg.

Zeer klantvriendelijk, goede communicatie, heldere afspraken en uitleg.

Vriendelijk personeel, proces van inleveren/leenauto/ophalen ook erg soepel. Schade lijkt redelijk goed gerepareerd (niet perfect, ik zie wel wat haarkrasjes)

Onze ervaring met ASN Utrecht is zeer goed. Zij zijn altijd zeer bereid om mee te denken en kleine schades / zaken tussendoor op te pakken. Zeker voor ons als installatiebedrijf is dit een must. Onze ervaring met ASN Utrecht is zeer goed. Zij zijn altijd zeer bereid om mee te denken en kleine schades / zaken tussendoor op te pakken. Zeker voor ons als installatiebedrijf is dit een must.
Daarnaast is het contact via de mail ook goed en worden de reparaties naar volle tevredenheid uitgevoerd.

LS,

Helaas kan ik u geen hogere beoordeling geven.

LS,

Helaas kan ik u geen hogere beoordeling geven.

Zonder dat ik mij bewust was van uw houding tov klanten in het algemeen, heeft U mij op voorhand behandeld als iemand die hoogstwaarschijnlijk niet aan zijn betalingsverplichtingen zou gaan voldoen. Uit de emailwisseling en gesprekken die ik met uw medewerkers heb gehad, doet U dat klaarblijkelijk met al uw klanten.
Voor mijn eigen geval, maar zeekr ook in het algemeen neem ik u dat als serviceverlenend bedrijf (met een grote verzekeringsorganisatie op de achterhand) zeer kwalijk. Ik begrijp niet dat u op deze manier in de service verlening nog actief kan zijn.

Groet, Kees

Uitstekende service. Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk en behulpzaam